اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394050546284560

پس از 10 سال تلاش مستمر

130 دانش آموخته PMPiran موفق به کسب PMP از انجمن مدیریت پروژه آمریکا شدند

کد: 1394050546284560

https://goo.gl/4GYkNL

، تهران , (اخبار رسمی): هم اکنون بیش از 130 تن از متخصصان، با تلاش‌های بی‌پایان و توسط متدولوژی آموزشی و پرورشی شرکت PMPiran موفق به کسب PMP خود از انستیتو PMI (انجمن مدیریت پروژه آمریکا) شده‌اند.

شناخته شده ترین و معتبرترین گواهینامه در زمینه مدیریت پروژه در سطح جهان

PMP معتبرترین گواهینامه‌ در زمینه مدیریت پروژه در سطح جهان است و به منزله استانداردی مهم برای مدیران پروژه به شمار می‌آید

به گزارش روابط عمومی شرکت PMPiran، این شرکت با بیش از 130 فارغ‌التحصیل PMP هم‌اکنون به عنوان نخستین سازمان ایرانی آموزش تخصصی در زمینه مدیریت پروژه مشغول به فعالیت است.

PMP یا همان «Project Management Professional» (مدرک مدیر حرفه‌ای پروژه) به عنوان شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین گواهینامه در زمینه مدیریت پروژه در سطح جهان مطرح است و به منزله استانداردی مهم برای مدیران پروژه به شمار می‌‌آید.

یکی از دلایل اصلی اعتبار و مقبولیت جهانی مدرک PMP فرآیند تعریف‌شده و دقیق کسب مدرک توسط انستیتو PMI (انجمن مدیریت پروژه آمریکا) است که دارا بودن سابقه کار مرتبط از شرایط اصلی حضور در امتحان به شمار می‌آید. سوالات امتحان علاوه بر آزمون دانش، مهارت‌های به‌کارگیری دانش مدیریت پروژه را تحت بررسی قرار می‌دهد و تنها کسانی موفق به کسب مدرک می‌شوند که علاوه بر دانش روز مدیریت پروژه، تجربه و مهارت به‌کارگیری آن را نیز داشته باشند.

شرکت PMPiran در راستای ترویج دانش روز مدیریت پروژه پس از 10 سال موفق شد با آموزش بیش از 130 داوطلب از مدیران پروژه‌های کشور،  آنها را در کسب  مدرک بین‌المللی مدیر حرفه‌ای پروژه PMP یاری و همراهی کند. لازم به ذکر است که هم‌اکنون در ایران بالغ بر 600 نفر دارای این مدرک هستند.

گزارش رسمی از  شرکت PMPiran،  به نقل از مهدی معینی، مدیر آموزش  شرکت خبر از فارغ‌التحصیلی  بیش از 130 PMP داد و اظهار داشت: تیرماه سال 94 نقطه عطفی در فعالیت‌های آموزشی شرکت بود و امیدواریم با ادامه این روند، تاثیری هرچند کوچک بر ارتقای سطح مدیریت پروژه‌های کشور داشته باشیم.

مهدی معینی با  تشریح فعالیت‌های شرکت PMPiran بیان داشت: به منظور ترویج دانش روز مدیریت پروژه، با استفاده از تجربیات شرکت آمونتیس آلمان، دوره‌های آمادگی جهت شرکت در آزمون PMP را به‌صورت انفرادی و یا در گروه‌های بسیار کوچک برگزار کرده‌ایم و در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی انفرادی با زمان انعطاف‌پذیر و در اختیار قراردادن نرم‌افزار ویژه شبیه‌سازی آزمون PMP درصد موفقیت داوطلبان را تا حد بسیار زیادی بالا برده‌ایم.

وی بر ادامه روند موجود تاکید کرد و افزود: به دنبال آن هستیم که ظرف مدت 2سال، 100 فارغ‌التحصیل دیگر داشته باشیم و برای مدیران پرمشغله که امکان حضور در دوره‌های حضوری را ندارند، دوره‌های غیرحضوری و آنلاین ترتیب دهیم.

مدیر آموزش شرکت PMPiran در پایان به نقش مدیران حرفه‌ای پروژه در صنعت و اقتصاد کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به تعداد پروژه‌های در حال اجرا در کشور، وجود مدیران حرفه‌ای پروژه بسیار لازم و حیاتی بوده، به طوری که در حال حاضر کشور ما از کمبود مدیران حرفه‌ای دارای دانش روز در مضیقه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت PMPiran به نشانی www.pmpiran.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پی ام پیران (PMPiran)

این شرکت به عنوان اولین برگزار کننده دوره های رسمی آمادگی جهت شرکت در آزمون ®PMP مورد تائید انستیتو مدیریت پروژه ®PMI امریکا، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مدیریت پروژه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.pmpiran.com
وبسایت شرکت PMPiran
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش