اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394082449484800

وقت آن رسیده که یک ساعت هوشمند به دست کنید

گجتی در کنار اسمارتفون

کد: 1394082449484800

https://goo.gl/cndWa4

، تهران , (اخبار رسمی): مدتی است که ساعت‌های هوشمند بازار خوبی را برای خود دست و پا کرده‌اند. بستن یک گجت هوشمند به مچ دست جزو مدهای جدید گیک‌هاست. گذشته از مبحث مد، اسمارت واچ‌ها بالاخره به نقطه‌ای رسیده‌اند که در آن ترکیب سخت‌افزار، نرم‌افزار و شکل ظاهری چیزی را خلق کرده که هم زیباست و هم کاربردی. اما در این میان سوالی که مطرح می‌شود این است: آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید یک ساعت هوشمند است؟ در جواب باید گفت، بله. در ادامه مطلب قصد بررسی دلایل این جواب را داریم.

آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید یک ساعت هوشمند است؟

کافیست فرد آدرس را برای ساعت ارسال کند تا ساعت مسیرهای درخواستی را به طور کامل و دقیق به او نشان دهد.

یکی از بزرگ‌ترین دلایل نیاز به ساعت هوشمند، نوتیفیکیشن‌ها هستند؛ با این اوصاف دیگر تلفن هوشمند حواستان را پرت نخواهد کرد.

با اینکه ساعت‌های هوشمند نمی‌توانند جایگزین اسمارتفون‌ها باشند، اما سهولت مشاهده پیام‌ها، ایمیل‌ها و تماس‌ها، با نگاه اجمالی بر روی مچ دست بسیار بهتر از این است که هر لحظه گوشی تلفن همراه را از جیب خارج کرد، زیرا ساعت هوشمند، فرد را از وجود نوتیفیکیشن جدید آگاه می‌سازد.

 

ترکیب طراحی و کارآیی

تاکنون چند نفر یک دستبند سلامتی را خریداری کرده، برای چند هفته آن را روی دستشان بسته‌اند و پس از مدتی به‌علت اینکه نتوانسته‌اند همزمان دستبند سلامتی و ساعت را با هم استفاده کنند، دستبند را کنار گذاشته‌اند؟ تاکنون این قضیه تقریبا برای تمامی دستبندهای سلامتی اتفاق افتاده است، اما حالاGarmin  تمامی نیازهای فرد را در قالب یک محصول واحد برآورده می‌کند.

خواه فرد از طرفداران پروپاقرص فناوری‌های جدید باشد یا دونده‌ای که نگران وضعیت جسمانی‌اش است، نیازی نیست هم برای دستبند سلامتی و هم ساعت هوشمند هزینه کند. در حال حاضر ساعت‌هایی مانند Garmin fenix 3، با ظاهری تقریبا شبیه ساعت غواصی، طراحی ظاهری و عملکرد را به بهترین وجه با هم ترکیب کرده‌اند.

 

شروع و حرکت

صنعت دستبند سلامتی هنوز هم در حال پیشرفت است، اما با توجه به ماهیت آنها، چرا نباید به جای استفاده از یک پوشیدنی ابتدایی، از یک محصول قابل به‌روزرسانی که تمامی قابلیت‌های یک دستبند سلامتی را هم در خود دارد، استفاده کرد؟ در حال حاضر نه‌تنها تمامی ساعت‌های هوشمند قادر به شمارش گام‌های کاربر و ارائه توانایی بسیاری از اپلیکیشن‌های سلامتی هستند، بلکه بیشتر ویژگی‌های مفید مربوط به حوزه سلامتی را ارائه می‌دهند.

ساعت‌های چندمنظوره با حالت‌های اختصاصی برای پیاده‌روی، دوندگی، دوچرخه‌سواری، اسکی و شنا روز‌به‌روز محبوب‌تر می‌شوند، در حالی که استفاده از دستبندهای سلامتی هرگز به این آسانی و لذتبخشی نبوده است.

 

اطمینان از گشت‌وگذار

گشت‌وگذار یا به عبارت دیگر مسیریابی با یک اسمارت‌واچ بسیار ساده‌تر است. تنها کافیست فرد آدرس را برای ساعت ارسال کند تا ساعت مسیرهای درخواستی را به طور کامل و دقیق به او نشان دهد. در حالی‌که تمامی ساعت‌های هوشمند مجهز به سنسور GPS هستند و هر کدام به نحوی به این منبع متصل می‌شوند، در این میان برخی این عمل را خیلی بهتر هم انجام می‌دهند.

ساعت هوشمند Garmin fenix 3 با دارا بودن جدیدترین تکنولوژی جهت‌یابی ماهواره‌ای و همچنین قابلیت اتصال به GLONAS، تجربه سریع‌تر و دقیق‌تری را از مسیریابی ارائه می‌دهد. بنابراین، فرد خواه قرار شام با دوستان در رستوران جدیدی گذاشته  باشد و یا بخواهد پیاده‌روی کند، یک ساعت در یافتن مسیر درست به او کمک خواهد کرد. آنچه تسلا برای یافتن ایستگاه شارژ خودروهایش انجام می‌دهد، ساعت‌های هوشمند برای یافتن پورت شارژ انجام می‌دهند.

فرض می‌شود در طول روز به‌علت استفاده بیش از حد از تلفن برای جواب دادن به ایمیل‌ها و پاسخ به تماس‌ها و همچنین اجرای اپلیکیشن‌های موردنظر، هنگام ترک محل کار تلفن همراه خاموش شود. البته این موضوع مهم‌ترین دلیل خرید یک ساعت هوشمند نیست، اما در چنین مواقعی است که یک ساعت هوشمند می‌تواند جایگزین خوبی برای اسمارتفون باشد. دریافت نوتیفیکیشن‌ها و مسیریابی از طریق پوشیدنی بسته‌شده بر روی مچ دست بدین معنی است که یک ساعت هوشمند تاثیر بسزایی در افزایش عمر باتری تلفن هوشمند داشته و با وجود آن، لزومی ندارد نگران یافتن محلی برای شارژ کردن تلفن بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله فناوری تک‌لوک

اولین وب سایت تخصصی معرفی، نقد وبررسی و اخبار روز گجت های پوشیدنی و هوشمند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]