اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395031956854800

معرفی بهترین گجت های پوشیدنی ب

مراقبت از کودکان با GPS

کد: 1395031956854800

https://goo.gl/cyjaJD

، تهران , (اخبار رسمی): به لطف پیشرفت در تکنولوژی GPS پایش و مراقبت از کودکان با استفاده از پوشیدنی‌های هوشمند در حال پیشرفت و ساده شدن است. برخی از این ردیاب‌ها از امواج ساده رادیویی استفاده کرده و مناسب برای پایش مسافت‌های کوتاه مثل زمانی که شما در سوپرمارکت فرزند خود را گم‌کرده‌اید است. این ردیاب‌ها معمولاً با بلوتوث کار می‌کنند.

معرفی بهترین گجت های پوشیدنی برای مراقبت از کودکان

با استفاده از GPS شما می‌توانید موقعیت دقیق شخص مورد نظر خود را بر روی نقشه‌ موجود درگوشی یا تبلت خود ببنید. برخی از مدل‌های این ردیاب‌ها نیز دارای موقعیت های جغرافیایی قابل تنظیم هستند، به این معنی که در صورت خارج شدن کودک از محدوده مشخص‌ شده بر روی نقشه هشدار خواهند داد.

به لطف پیشرفت در تکنولوژی GPS پایش و مراقبت  کودکان با استفاده از پوشیدنی‌های هوشمند در حال پیشرفت و ساده شدن است. برخی از این ردیاب‌ها از امواج ساده رادیویی استفاده کرده و مناسب برای پایش مسافت‌های کوتاه مثل زمانی که شما در سوپرمارکت فرزند خود را گم‌کرده‌اید است. این ردیاب‌ها معمولاً با بلوتوث کار می‌کنند.

اما پایش به‌وسیله GPS معنای متفاوتی دارد. با استفاده از GPS شما می‌توانید موقعیت دقیق شخص مورد نظر خود را بر روی نقشه‌ موجود درگوشی یا تبلت خود ببنید. برخی از مدل‌های این ردیاب‌ها نیز دارای موقعیت های جغرافیایی قابل تنظیم هستند، به این معنی که در صورت خارج شدن کودک از محدوده مشخص‌ شده بر روی نقشه هشدار خواهند داد.

البته پوشیدنی‌های رویایی تری نیز همراه با صفحه ‌نمایش واقعی، بازی و سنسورهای مختلف نیز وجود دارند، اما اگر برای شما فقط مهم است که مراقب فرزند کوچک خود باشید می‌توانید در ادامه این مطلب با تک لوک همراه باشید.

 

Lineable 

Lineable یکی از مقرون ‌به ‌صرفه ترین ردیاب‌ها با قیمت 10 دلار است. احتمالاً قیمت پایین آن به خاطر دیوایس مجهز به ردیابی مکان توسط بلوتوث است که طوری طراحی‌شده که تا یک سال پس از خرید فعال باشد. طراحی ساده سیلیکونی این دستبندها ضد گرد و غبار و آب بوده و دارای باتری بدون نیاز به شارژ است.

همه‌ این آپشن ها، این دستبند را انتخاب مناسبی برای والدینی می کند که می‌خواهند بدون صرف هزینه‌ زیادی یک ردیاب ساده با مکان‌یابی تقریبی داشته باشند.

طول ردیابی این دستبند بین 65 تا 98 فوت است اما نکته‌ جالب این است که هر کس با استفاده از اپلیکیشن Lineable که در بسیاری از دیوایس ها وجود دارد می‌تواند به والدین در پایش کودکان گم ‌شده کمک کند، ویژگی ای که این کمپانی آن را Crowdsource GPS نامیده است.

 

My Buddy Tag

The Buddy Tag نیز با استفاده از بلوتوث به ‌جای GPS یکی دیگر از گزینه‌های مقرون ‌به ‌صرفه این لیست است. این دیوایس هم به‌ عنوان یک ردیاب معمولی کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم به‌ عنوان گجتی در جهت جلوگیری از غرق شدن‌.

این دیوایس یک آلارم برای مواقعی که کودکان در وضعیت‌های خطرناک هستند دارد که با استفاده از یک ID شخصی در جهت پیدا کردن کودکان گمشده کمک خواهد کرد.

این پوشیدنی ضدآب است و قسمت مچ‌بند آن در طرح‌های مختلف تولید شده است. شما می‌توانید از میان طرح‌های سیلیکونی و یا مدل Velcro  (یا نوار چسبی) و مدل پارچه‌ ای یکی را برای استفاده‌ روزانه انتخاب کنید. همانند سایر ردیاب‌های بلوتوثی این دیوایس قابلیت پایش 40 فوتی در داخل خانه و 80-120 فوتی در خارج از خانه را دارد. مسلماً این دیوایس توانایی ردیاب‌های GPS دار را ندارد ولی برای یک خرید نه‌ چندان گران گزینه‌ مناسبی است. قیمت این دیوایس 40 دلار است.

 

PocketFinder

PocketFinder از GSM و GPS برای ردیابی استفاده می‌کند و در حالی ‌که دیوایس بسیار شیکی نیست ولی می‌تواند با ظاهر معمولی و ساده خود بر روی لباس کودک شما قرار گیرد و هر جایی همراه او باشد. این دیوایس گرد از ویژگی هشدار ضربه‌ای نیز استفاده می‌کند که کودک می‌تواند با استفاده از سه بار ضربه زدن بر روی سطح گجت یک پیام SOS را ارسال کند. همچنین شتاب سنج داخل گجت در صورتی‌که سرعت کودک از حد از پیش تنظیم ‌شده فراتر رود هشدار خواهد داد. صاحبان این دیوایس در آمریکا، کانادا و مکزیک ماهانه 12٫95 دلار را برای برنامه و خدمات پرداخت می‌کنند این در حالی است که قیمت برنامه‌ بین‌المللی این دیوایس 29٫95 دلار است. قیمت خرید این ردیاب 129٫95 دلار است.

 

Weenect Kids

Weenect Kids یک ردیاب عالی نسبتاً جدید در مجموعه‌ ردیاب‌های کودکان است. این گجت با طول 6 سانتی‌متر و مقاوم در برابر آب و دارای محفظه‌ محافظ و شارژر USB است.

استفاده از این ردیاب برای یک ماه رایگان است. ردیابی توسط این دستگاه با استفاده از یک نقشه‌ آنلاین و با استفاده از یک قطب‌نما که از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده خواهد کرد انجام خواهد شد. شما کافی است تلفن هوشمند خود را (iOS و اندروید) در دست گرفته و محدوده‌ جغرافیایی کودک خود را بر روی نقشه مشاهده کنید. ردیاب کودک Weenect دارای دکمه‌ SOS  و برای بچه‌های بزرگ‌تر دارای قابلیت ورود و خروج به محدوده برای اطلاع‌ رسانی از محدوده‌ زمانی برگشت فرزندان به خانه است. این دیوایس در تمام اروپا و چند کشور دیگر از جمله کره، ماداگاسکار، استرالیا، هند و مالزی نیز کار می‌کند. قیمت این ردیاب 99 یورو است.

 

Tinitell

Tinitell به‌ عنوان دو نوع گجت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد: یکی به‌ عنوان ردیاب GPS دار کودکان با استفاده از اپلیکیشن نقشه‌ زنده و همین ‌طور به ‌عنوان یک گوشی ضد آب با قابلیت تشخیص صدا.

این ساعت لاستیکی که در سوئد طراحی ‌شده است با هر نوع مایکرو سیم‌کارت و در همه‌ کشورها ازجمله ژاپن، کره‌ی جنوبی و کره‌ شمالی کار خواهد کرد. طرز کار با این دیوایس بسیار ساده است، هنگامی‌که کودک یا کاربر احساس سردرگمی کرد  یا نیاز به تماس با کسی را داشت دکمه‌ جلویی دیوایس را فشار داده و اسم فرد مورد نظر را اعلام می‌کند. پس ‌از آن به ‌سادگی تماس برقرار می‌گردد. این دیوایس به ‌تمام ‌معنا یک تلفن مستقل واقعی است و تقریباً کوچک‌ترین مدل موجود از نوع خود در دنیاست.

این دیوایس با طراحی جالب شبیه گجت های پیشتازان فضا موردعلاقه‌ کودکان ماجراجو خواهد بود. این گجت باقیمت 129 دلار به فروش می‌رسد.

 

Loc8tor GPS

Loc8tor یکی از محبوب‌ترین ردیاب‌های GPS دار در بازار است، آنقدر معروف که در همین لحظه احتمالاً یکی از این دیوایس ها فروخته شده. شما می‌توانید این دانگل را در جیب کودک خود بگذارید یا با استفاده از اتصالات مخصوص روی لباسش نصب کنید تا با استفاده از گوشی هوشمند خود تمام‌ مسیرهای کودکتان را تحت نظر داشته باشید.

شما می‌توانید یک محدوده‌ امن برای فرزند خود تعریف کنید که برای کسانی که خط‌های راه‌ آهن در اطراف خود دارند یا در محیط‌های باز زندگی می‌کنند بسیار مناسب است. سپس شما می‌توانید توسط هر دیوایس متصل به اینترنتی مکان کودک خود را در همان لحظه بر روی نقشه ببینید. در نهایت باید گفت که فرکانس 2٫45 گیگاهرتزی این دیوایس قدرت پایش کودک را در تمام دنیا خواهد داد. قیمت فروش این دیوایس 129٫99 دلار است و برای خدمات و برنامه‌ها ماهانه 59٫99 دلار باید پرداخت شود.

 

Amber Alert GPS Smart Locator

GPS جیبی Amber Alert هفت سانتی ‌متری دارای یک باتری لیتیومی است که با یک ‌بار شارژ تا 40 ساعت شارژ خواهد داشت. در صورت قرار دادن این دیوایس در جیب فرزند خود، شما قادر به شناسایی مکان او با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی یا iOS خود هستید. علاوه بر تنظیم مرزهای جغرافیایی برای کودک، شما قادر به فعال کردن ارتباط صوتی دو طرفه نیز با کودک خود هستید.

اما این‌ها فقط نیمی از توانایی‌های این دیوایس است. ویژگی بسیار مهم این دیوایس آن است که درصورتی‌که فرزند شما در مکانی باشد که در محدوده‌ 500 فوتی آن متهم کودک ‌آزاری وجود داشته باشد یک متن هشدار برای والدین یا سرپرست کودک فرستاده خواهد شد.

همچنین اگر کودک شما وحشت از حمله توسط کسی را داشته باشد می‌تواند با استفاده از دکمه‌ SOS پیامی را برای والدین و 10 نفر از کاربران از پیش تعیین ‌شده بفرستد. هزینه اشتراک خدمات این دیوایس ماهیانه 15 دلار است و قیمت فروش این ردیاب 145 دلار است.

 

FlashMe Sydney

این دستبند شبیه ردیاب‌های معمول که در تماس با والدین یا سرپرست کودک هستند، نیست. این محصول در اصل یک دستبند سیلیکونی رنگارنگ با یک کد QR پرینت شده است که شامل اطلاعات تماس والدین یا سرپرست کودک است.

به دلیل این‌که بسیاری از کودکان زیر 4 سال آدرس و یا شماره تلفن خود را نمی‌دانند، این سیستم ارزان قادر به کمک کردن به آن‌ها در طول روز است. تعداد زیادی از طرح‌های مختلف هم چون طرح مخصوص حیوانات خانگی برای فروش موجود و قیمت آن 5 دلار است.

 

Filip 2

Filip 2 که فعلاً فقط در آمریکا موجود است دو راه برای برقراری ارتباط دارد: اول استفاده از اینترنت 2G برای ارتباط با پنج شماره از پیش تعیین ‌شده. این پنج شماره نیز قادر به ارسال پیام برای این دیوایس هستند اگرچه امکان پاسخ‌گویی مجدد وجود ندارد.

همچنین راه دیگر برقراری ارتباط استفاده GPS، GSM و Wi-Fi برای ردیابی مکان دقیق کودک توسط والدین با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی یا iOS است. اگر شما بیشتر از یک فرزند داشته باشید برنامه‌ی جدید Filip امکان ساخت پروفایل‌های متعدد را به شما خواهد داد.

سنسورهای GPS این دیوایس قادر به تعریف محدوده‌ی جغرافیایی امن نیز هستند که Filip آن را SafeZone می‌نامد. امکان تعریف 5 محدوده‌ امن برای این گجت وجود دارد تا شما با خارج شدن کودک از هرکدام از این مناطق آلارم مخصوص آن را دریافت کنید. قیمت این دیوایس 149٫99 دلار است.

 

SAFE Kids Paxie Band

این دستبندها با ظاهر خاص خود دارای طراحی های مختلف قابل تعویض برای کودکان برای تغییر ظاهر  ساعت است. این دیوایس از یک ارتباط GPS برای ردیابی محل دقیق کودکان توسط والدین به همراه تعریف مناطق امنی است که کودکان حق‌ دارند در آنجا حضور داشته باشند، استفاده می‌کند.

علاوه بر ویژگی‌های تعیین محل، این دستبند قادر به پایش دمای محیط برای جلوگیری از گرما زدگی کودکان نیز است. سنسورهای ردیابی فعالیت و ضربان قلب داخل این دستبند نیز والدین را قادر به پایش میزان فعالیت کودکان خود می‌سازد. قیمت این محصول 175 دلار به ‌علاوه هزینه اشتراک خدمات ماهیانه است.

 

Lociloci

اگر فرزند شما دارای گوشی همراه مخصوص خودش است، از خرید دیوایس های GPS دار گران ‌قیمت صرف ‌نظر کرده و در عوض عضو Lociloci شوید.

این سرویس آنلاین با هر گوشی هوشمند و تلفن GPS داری کار خواهد کرد و به هیچ اپلیکیشن و یا دیوایس اضافی نیاز نخواهد داشت. این سیستم نیازی به GPS برای کار کردن ندارد و از طریق به دست آوردن اطلاعات از انتقال داده گوشی همراه نزدیک فرد مورد نظر ردیابی را انجام خواهد داد. سپس محل فرزند شما بر روی نقشه‌ی گوشی هوشمند یا هر مرورگر وب نمایش داده خواهد شد. هزینه اشتراک این سرویس ماهیانه 4٫99 دلار است که از هزینه اشتراک خیلی از دیوایس های GPS دار کمتر است. علاوه بر این دیگر نیازی به هزینه اولیه برای خرید دیوایس نیست.

البته لازم به ذکر است که کاربران آیفون با داشتن اپلیکیشن های رایگانی هم چون Find My Phone و Find My Friends نیازی به استفاده از این سرویس ندارند.

 

HereO

این دیوایس که به‌زودی در بازار عرضه خواهد شد اولین ردیاب مجهز به GPS است که به ‌طور هوشمندانه‌ای در قالب یک ساعت بامزه‌ رنگارنگ کوچک طراحی ‌شده و علاوه بر نشان دادن زمان، قادر به تعیین محل دقیق کودک از طریق اپلیکیشن های iOS و اندروید است.

این دیوایس متصل به اپلیکیشن رایگان HereO بر روی نقشه گوشی محل دقیق کودک را نمایش داده و در صورتی‌ که کودک گم شود می‌تواند از طریق چند فرمان ساده آلارم وحشت و ترس را برای والدین خود ارسال کند.

HereO هم از قابلیت تعریف محدوده امن برای کودک برخوردار است و در صورت خروج کودک از محدوده‌ مورد نظر یک هشدار بر روی دیوایس ارسال خواهد کرد. هزینه‌ اشتراک در این سرویس ماهانه 5 دلار است و قیمت دیوایس 199 دلار است.

 

Trax

این دیوایس بهترین سیستم ردیابی GPS دار در بازار و البته گران‌ترین آن‌ها بود. اما حالا که قیمت این دیوایس زیر 150 دلار آمده است جذابیت بیشتری برای کاربران دارد. اگر چه هنوز یک هزینه اشتراک اطلاعات دارد که کاربران باید از بین اشتراک 6 ماهه با قیمت 6٫75 دلار یا اشتراک 12 ماهه باقیمت 4٫5 دلار و اشتراک 24 ماهه باقیمت 4 دلار برای هرماه یکی را انتخاب کنند. این گجت 55 در 38 میلی‌متری که به ‌طور فوق‌العاده‌ای طراحی ‌شده است دارای شتاب سنج و ژیروسکوپ، پورت شارژ USB و یک سیم‌کارت اعتباری است که شامل رومینگ در 33 کشور می‌شود. اپلیکیشن اندروید یا iOS این دیوایس یک سر و گردن از سایر اپلیکیشن ها بالاتر است و شامل نقشه‌یابی لحظه‌ای، تکنولوژی واقعیت افزوده برای جستجوهای مسافت نزدیک، تعریف محدوده‌امن و هشدار سرعت است.  قیمت این دیوایس هم اکنون 99 دلار است.

 

 

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله فناوری تک‌لوک

اولین وب سایت تخصصی معرفی، نقد وبررسی و اخبار روز گجت های پوشیدنی و هوشمند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]