اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395023056124784

چگونه تفریح تبدیل به تراژدی نشود

فاکتورهای آسیب دیدگی در شهربازی و اطلاعات آماری از حوادث در شهربازی‌های آمریکا

کد: 1395023056124784

http://j.mp/1YEvHf7

، تهران , (اخبار رسمی): نتایج تحقیق انجام شده توسط انجمن جهانی شهربازی و شورای ملی استاندارد و ایمنی آمریکا، تقریبا 290 میلیون نفر از 400 شهربازی در آمریکا بازدید داشته‌اند و از 1.7 بیلیون دستگاه بازی در این کشور استفاده نموده اند. که آمارها احتمال آسیب دیدگی در شهربازی های آمریکا را 1 به 24 میلیون عنوان می‌کند.

فاکتورهای آسیب دیدگی در شهربازی و اطلاعات آماری از حوادث در شهربازی‌های آمریکا

تقریبا 290 میلیون نفر از 400 شهربازی در آمریکا بازدید داشته ‌اند که از 1.7 بیلیون دستگاه بازی در این کشور استفاده نموده اند

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات تفریحی عصر جدید، درصد حوادث رخ داده در شهربازی‌ها در مقایسه با حوادثی که در سایر حوزه‌های اجتماعی رخ می‌دهد بسیار کمتر است. با این وجود حوادث شهربازی و پارک ها می‌تواند مرگبار باشد .
انجمن جهانی شهربازی و شورای ملی استاندارد و ایمنی آمریکا، بررسی آماری در خصوص  شهربازی‌ها و آسیب‌ها در شهربازی‌های آمریکا بین سالهای 2003 تا 2010 انجام داده است. به این ترتیب که گزارشی از کلیه شهربازی‌های کشور جمع‌آوری شده و ثبت و در مرحله دوم کلیه گزارش‌ها آنالیز و ذخیره‌سازی شدند.
تقریبا 290 میلیون نفر از 400 شهربازی در آمریکا بازدید داشته ‌اند که از 1.7 بیلیون دستگاه بازی در این کشور استفاده نموده اند.
احتمال آسیب دیدگی در شهربازی‌های آمریکا 1 به 24 میلیون می‌باشد. 59 حادثه از بین 1206 حادثه رخ داده به بستری شدن در بیمارستان‌ها می‌انجامد که معادل 5 درصد از کل حوادث رخ داده است.
اطلاعات زیر آمارهای مربوط به میزان آسیب‌رسانی هر دستگاه می‌باشد:
در این پژوهش سه دسته کلی برای دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.
 1- رولر کوسترها و ترن‌های هوایی2
-دستگاه‌های بزرگسالان و خانوادگی
3-دستگاه‌های مربوط به بازی کودکان 
آمارها هاکی از بیشترین میزان آسیب‌دیدگی در خصوص دستگاه‌های بزرگسالان و خانواگی می‌باشد که حدود 53 تا 60 درصد است وپس از آن رولر کوستر‌ها با حدود 35 درصد آسیب و در مرتبه بعدی دستگاه‌های کودکان با 5 درصد آسیب قرار دارد.
3 عامل اصلی که در بروز آسیب‌های وسایل شهربازی‌ها مؤثراند عبارت‌اند از:
1-    مشکلات فنی و مکانیکی، شامل شکسته شدن یا گم شدن بخشی از دستگاه‌ها. قطعات ایمنی که درست کار نمی‌کنند و یا جداشدن غیر منتظره بخشی از قطعات.
2-    رفتار‌های فردی که شامل رفتار مشتریان و همچنین اپراتورهای دستگاه می‌باشد. عدم پیروی از قوانین و مقررات‌های مربوط به ایمنی استفاده از دستگاه‌ها
3-    مسائل مربوط به طراحی، چه در مورد دستگاه‌های بازی چه درمورد طراحی شهربازی‌ها. مانند کمبود نور یا شکاف در پله ها و ...

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات تفریحی عصر جدید

شرکت عصر جدید اولین شرکت ایرانی در زمینه احداث شهربازیهای مدرن درایران میباشد. مشاوره احداث فضا های تفریحی و شهربازی طراحی و شخصیت پردازی فضا های تفریحی و شهربازی.پلان چیدمان و مشاوره مهندسی احداث شهربازی.تجهیز و نصب دستگاههای شهربازی.مدیریت و آموزش پرسنل. مشاوره جذب برند مراکز تجاری و مشاوره مدیریت انکر ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]