اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060498894784

چند پیش بینی ازآینده شهربازی ها و مراکز تفریحی خانوادگی

شهربازی ها به کدام سو می روند

کد: 1395060498894784

http://goo.gl/5gbcyY

، تهران , (اخبار رسمی): شهربازی ها در دنیا در اینده متحول خواهند شد و به سمت تازه ای پیش می روند که دراین زمینه 5 پیش بینی وجود دارد.

چند پیش بینی ازآینده شهربازیها

به گزارش شرکت خدمات تفریحی عصر جدید، کسب و کار شهربازی در حال ورود به مرحله تازه ای از ارایه خدمات به مشتریان خود هستند. دراینجا پنج پیش بینی برای این تغییر وجود دارد.

شماره 1- وسایل ارتباطی عمومی ،موبایل ها،سرویس های شخصی کمک خواهند کرد تا میزان صف در شهربازی ها کم یا حذف شود.

همیشه در شهربازی های خوب دنیا مسئله ای که باعث ناراحتی مشتریان است، وجود صف های طولانی برای استفاده از دستگاه های شهربازی است.بیشتر افراد بدترین بخش تفریح خودرا صف ها بیان می کنند.برخی شهربازی ها بزرگ مثل 6 FLAG ویا FERRARI PARK  یک سیستم برای مشتریانی که می خواهند سریع تر از صف ها عبور کنند در نظر گرفته است که با پرداخت مبلغ بیشتر از هزینه های معمول و قردادن گیت های  جدا عبور مشتریان خاص را امکان پذیر می کنند.

برخی شهربازی ها مانند " دیزنی لند" برای مشتریانی که در صف ها قرا دارند برنامه های تفریحی ویژه ای مثل نمایش و پخش ویدیو های سرگرم کننده دارند.دیزنی بخش جدیدی را راه اندازی کرده است که مسئول بررسی صف ها هستند ودایم صفوف را رصد می کنند تا در صورت شلوغی بیش از اندازه با راه کارهایی نسبت به کاهش صف اقدام کنند.

ازسال 2020 سازندگان دستگاه های شهربازی چیپ هایی رادر دستگاه ها  قرار خواهند داد تا مشتریان بتوانند از طریق گوش ها خود نوبت دستگاه را رزرو کنند تقریبا مثل خرید بلیط هواپیما که می توان از قبل ساعت و زمان بلیط را انلاین خریداری کنید.

شماره2-همه چیز به سمت تعاملی شدن و حسی شدن پیش خواهد رفت

شهربازی ها سعی خواهند کرد که شهربازی های خودرا به سمت بازی های مشارکتی و مبتنی بر حرکت  و تحرک سوق دهند و از حالت انفعال خارج کنند

تا مشتریان  مجبور باشند تحرک و جنب و جوش بیشتری داشته باشند واز زمان وورد مدام در حال حرکت و لذت باشند.

شماره 3-دستگاهای بازی در شهربازی های بزرگ به سمت تاریک تر و ترسناک تر شدن خواهد رفت

شهربازی ها مخصوصا شهربازهای روباز به سمت بزرگسالان سوق پیدا خواهد کرد تا با اقداماتی بیشتر بتواند این قشر سنی را جذب کند بنابر این استفاده از دستگاه های ترسناک تر بیشتر مورد نظر خواهد بود و طراحان در نظر دارند دستگاهای بزرگسالان به نحوی حسی و هوشمند کنند تا بتواند هر فرد را مجزا شناسایی کرده و بر اساس آن برای بازی برنامه ریزی کند

شماره 4-غذا ها به سمتی خواهد رفت که استاندارد های بالاتری داشته باشد

برنامه ریزی در دپارتمان های غذا و نوشیدنی در شهربازی های بزرگ به سمت استفاده از مواد غذایی و نوشیدنی با کیفیت بالاتر و خلا قانه تر  خواهند رفت.

وجود مواد غذایی با کیفت بالا تر سبب رضایت بیشترمشتریان خواهد شد.

شماره5- شهربازی ها و مراکز تفریحی  سبز تر خواهد شد

این فرض عادلانه است که تا سال 2020 گرمایش زمین به سمت بیشتری حرکت است.در این خصوص نیز کلیه شهربازی ها باید به  خاطر همسانی با محیط زیست  سبز تر شوند. بسیاری از  شهربازی ها مانند "لگو لند" در حال حاضر از انرژی های تجدید پذیر استفاده می کنند. بسیاری از پارک ها تلاش خواهند کرد ضایعات کمتری داشته باشند و از انرژی سبز بیشتر استفاده کنند. وهدر رفت منابع زمین را به حداقل برسانند.

آرشام صفی پوریان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات تفریحی عصر جدید

شرکت عصر جدید اولین شرکت ایرانی در زمینه احداث شهربازیهای مدرن درایران میباشد. مشاوره احداث فضا های تفریحی و شهربازی طراحی و شخصیت پردازی فضا های تفریحی و شهربازی.پلان چیدمان و مشاوره مهندسی احداث شهربازی.تجهیز و نصب دستگاههای شهربازی.مدیریت و آموزش پرسنل. مشاوره جذب برند مراکز تجاری و مشاوره مدیریت انکر ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]