اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470354784

سرمایه گذاری در زمینه شهربازی

کد: 1395050470354784

http://goo.gl/j6VUAc

، تهران , (اخبار رسمی): یک برنامه ریزی ضعیف می تواند یک سرمایه گذار را نابود سازد. برای اینکه مطمئن شوید سرمایه گذاری در یک شهربازی موفق خواهد بود شما نیاز به برنامه ریزی درستی دارید.

سرمایه گذاری در زمینه شهربازی یا جذب سرمایه گذار در این بخش

برای انجام سرمایه گذاری در زمینه شهربازی یا جذب سرمایه گذار در این بخش چه اقدامات اولیه ای باید انجام شود.انتخاب یک تیم با تجربه برای نظارت و طراحی و ساخت و ساز و آموزش کارکنان سبب شروع خوب دراین صنعت خواهد شد

هنگامی که شما در شهربازی درحال تماشای یکی از نمایش ها یا دستگاه های شهربازی هستید.فقط به تفریح فکر می کنید نه به یکنواختی های زندگی  و درگیری هایی که در طول روز داشته اید. ایده اصلی در ایجاد یک شهربازی این بود که مردم بتوانند از روزمرگی ها و مشکلات زندگی کمی دوری کنند. تفکرات منفی، مشکلات اجتماعی و همه را رها کرده و لذت و هیجان و شادی را جایگزین کنند.

مطالعه امکان سنجی اولین مرحله و اولین قدم برای احداث یک شهربازی یا مکان تفریحی است. صنعت تفریحات و شهربازی طی 20 سال گذشته در جهان و در ایران رشد مثبت و چشمگیری داشته است. اما کلیه شهربازی های ساخته شده شهربازی های موفقی نبوده اند درحالی که یک پارک تفریحی اگر طبق برنامه درستی جلو رفته باشد توان تولید درآمد بالایی به صورت ثابت و تولید حجم قابل ملاحظه ای سرمایه را دارد.

پژوهش ها نشان داده اند که عموما" عملکرد گذشته بازار ضامن بازده های آینده نیست. از این رو سرمایه گذاری ها را بر اساس ویژگی هایشان انجام دهید. صرفا"به عملکرد گذشته دل نبندید. به عبارت دیگر احساساتی عمل نکنید سرمایه گذاری خوب و مطمئن هم مثل هر کار و پیشه دیگری نیازمند دانستن اصول و برنامه ریزی است.

پلان و برنامه ریزی شهربازی

نوع شهربازی و کاری که می خواهید انجام دهید را انتخاب کنید.شما نیاز به انجام یک امکان سنجی برای بازار و هدف خود دارید. اگر در منطقه وشهر شما یک شهربازی یا فضای تفریحی وجود دارد می تواتند یک الگوی مناسب برای کار شما باشد تا با انجام تغییرات و ارائه تجربیات جدید تر و خدمات بهتر بازار را بدست آورد.

یک نام تجاری برای خود انتخاب کنید یا از یک نام شناخته شده با خرید امتیاز یک برند استفاده کنید.هویت داشتن مجموعه شما برای کار ضروری است.

اگر امتیاز یک برند را خریداری کنید (که معمولا در ایران کمتر این مدل استفاده میشود چون شهربازی های بزرگ جهان در کشورفعالیت ندارند) سبب میشود در صورت نیاز به جذب سرمایه کارآسانتری در پیسرو داشته باشید. در صورت ایجاد یک برند جدیدی کنترل شما بر مجموعه تان بیشتر خواهد بود

امکان سنجی مالی کنید: یک امکان سنجی مالی در خصوص میزان سرمایه به شما کمک می کند که پتانسیل های محل احداث وبازار را بررسی کنید.

برای جذب سرمایه گذار باید بیزنس پلان خوب تهیه کنید در بیزنس پلان باید کانسپت کار را مشخص، نقاط قوت و ضعف کار را پیدا و در بیزنس پلان استفاده کنید تحقیقات بازار.مباحث مالی را دقیق باید بیان کنید

از یک گروه متخصص برای طراحی شهربازی خود استفاده کنید:  قبل از ارئه طرح برای جذب سرمایه گذار شما باید طرح خود را آماده داشته باشید تا به جذب سرمایه گذاران کمک کند. طراحی از نظر منحصر به فرد بودن .جذابیت ها و دستگاهها و امنیت می تواند جذب سرمایه گذار را راحت تر کند.

اگر دنبال جذب سرمایه هستید باید طرحتان داری جذابیت باشد.باید مشخص کنید که این طرح چطور میتواند برای سرمایه گذار پول ساز باشد.

بعد از تامین سرمایه توسط خودتان یا جذب سرمایه گذار می توان وارد فاز اجرایی شوید و شهربازی را خود را بسازید.

                                                                                                                                                        

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات تفریحی عصر جدید

شرکت عصر جدید اولین شرکت ایرانی در زمینه احداث شهربازیهای مدرن درایران میباشد. مشاوره احداث فضا های تفریحی و شهربازی طراحی و شخصیت پردازی فضا های تفریحی و شهربازی.پلان چیدمان و مشاوره مهندسی احداث شهربازی.تجهیز و نصب دستگاههای شهربازی.مدیریت و آموزش پرسنل. مشاوره جذب برند مراکز تجاری و مشاوره مدیریت انکر ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ