اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040258715442

همچنان با مشکل کمبود آب شرب مواجهیم

بارندگی دلیل بر دارندگی نیست

کد: 1395040258715442

http://j.mp/28OCan5

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با وجود بارندگی‌های صورت گرفته در سال آبی جاری ما همچنان با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستیم.

بارندگی دلیل بر دارندگی نیست

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیرضا جزء‌قاسمی" در نشست خبری که همزمان با آغاز هفته صرفه‌جویی برگزار شد، با بیان مطلب فوق گفت: بارندگی‌های اخیر دلیل بر دارندگی نیست و برای تأمین آب شرب باید صرفه‌جویی این مایه حیاتی در اولویت کار تمام مشترکین قرار گیرد.
وی افزود: در حال حاضر 21 شهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان هستند که و بیش از 99 درصد مشترکین تحت پوشش تاسیسات آب شهری هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تصریح کرد: برای تأمین آب شرب بیش از 211 هزار فقره از مشترکین از 105 حلقه چاه، چشمه، قنات و سد تهم تأمین و در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست