اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243435442

در نشست هماهنگی بهره برداری و دیسپاچینگ مطرح شد

برنامه‌ریزی برق تهران برای انتخابات و تابستان 96

کد: 13951221243435442

https://goo.gl/RE1adp

، تهران , (اخبار رسمی): هفتمین نشست هماهنگی بهره‌برداری و دیسپاچینگ با محوریت آمادگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تامین برق تابستان 96 برگزار شد.

برنامه‌ریزی برق تهران برای انتخابات و تابستان 96

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، در این همایش که روز سه شنبه، هفدهم اسفند ماه در سالن آمفی تئاتر ساختمان شیخ بهایی و با حضور مدیر عامل، معاونت و مدیران حوزه بهره برداری و دیسپاچینگ، مدیر دفتر مدیریت بحران ستاد راهبردی و مدیران مناطق شرکت برگزار شد؛ ضمن ارائه گزارشات تفصیلی از وضعیت شبکه فشار متوسط و فوق توزیع و اهم اقدامات لازم جهت پایداری شبکه برقرسانی در سال 96 و همچنین گزارش تحلیلی وضعیت شاخصهای استاندارد شبکه و عملکرد مناطق؛ گزارشات مبسوطی از اهم اقدامات انجام شده در جهت آمادگی انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ارائه شد. بهره برداری
بر اساس این گزارش در این نشست مهندس کامبیز ناظریان، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ با تاکید بر برنامه ریزی منسجم به منظور پیشبرد برنامه‌های گذر از تابستان 96 و پایداری شبکه برق رسانی شهر تهران در انتخابات پش رو به عنوان یک اولویت اظهار داشت: شرکت توزیع برق تهران بزرگ به عنوان بزرگ‌ترین شرکت توزیع برق در منطقه خاورمیانه است و با توجه به ساختار، موقعیت جغرافیای واستراتژیکی شهر تهران، نوع خدمت رسانی به شهروندان درراستای تأمین برق پایدار توان مضاعف و اهتمام ویژه ای را می‌طلبد.
وی همچنین با اشاره به احتمال افزایش پیک بار با توجه به افزایش دما در سال آتی و ضرورت آمادگی لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی؛ تصریح کرد: تمرکز بر برنامه‌های مدیریت مصرف برق و اشاعه فرهنگ صحیح مصرف از سوی مناطق، اولویت قراردادن اجرای طرح‌های بهینه سازی پیش از برگزاری انتخابات و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از برنامه‌های اصلی حوزه بهره برداری است.
در این نشست همچنین مهندس سعید اسکندری، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ضمن اشاره به نزدیکی دوازدهمین دوره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درابتدای سال آینده، آمادگی کامل شرکت را در این خصوص ضروری عنوان کرد و گفت: تشکیل کارگروه‌های 9 گانه، اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از نارضایتی مردم، انجام مانورهای مربوط به انتخابات و پشتیبانی آن در ایام انتخابات و همچنین هماهنگی با شرکت برق منطقه ای تهران به منظور آمادگی پست‌های فوق توزیع از جمله این اقدامات می‌باشد.
براساس این گزارش در این نشست مهندس بهرامی، مدیر امور دیسپاچینگ نیز با ارائه گزارشاتی از وضعیت شبکه فشار متوسط و فوق توزیع اظهار داشت: با توجه به تخمین رشد بار درشبکه فوق توزیع در سال آینده باید با آمادگی کامل نسبت به تأمین پایدار شبکه توزیع اقدام شود.
وی با اشاره به کاهش مدت زمان و حجم خاموشی‌های مشترکان در سال 95 نسبت به سال 94؛ افزایش قابلیت اطمینان شبکه توزیع، پیگیری احداث خروجی‌های پست‌های فوق توزیع و تقلیل بار آن‌ها، راه اندازی مرکز دوم دیسپاچینگ شمالشرق و خریداری خودروها و تجهیزات عیب یابی و همچنین راه اندازی خودروهای مانور 20 کیلو ولت از برنامه‌های آتی حوزه بهره برداری است.
بر اساس این گزارش در این نشست همچنین گزارش تحلیلی از وضعیت شاخصهای استاندارد شبکه و عملکرد مناطق در جهت اجرای برنامه‌های جامع عملیاتی ویژه گذر از تابستان 96 ارائه شد که با اشاره به شاخص‌های مهم شرکت در این خصوص، وضعیت خاموشی‌های گذرا و نرخ انرژی توزیع نشده، مطلوب و همچنین تعداد خاموشی و میانگین زمان رفع خاموشی‌ها پایین تر از هدف و حد مطلوب عنوان شد.
همچنین در ادامه این نشست مهندس حسین صبوری، مدیر عامل شرکت ضمن تقدیر از اقدامات شاخص صورت گرفته در حوزه بهره‌برداری؛ اظهار داشت: با توجه به وظیفه خطیر تأمین برق پایدار پایتخت از سوی تهران بزرگ تلاشی مضاعف و همراه با جدیت و نوآوری از مدیران و کارکنان شرکت در استمرار پایداری شبکه برق رسانی انتظار می‌رود.
وی همیاری نیروهای عملیاتی شرکت در بازسازی شبکه برقرسانی استان گیلان و پاکسازی شبکه برقرسانی استان خوزستان را از افتخارات شرکت عنوان و ابراز امیدواری کرد سال آینده نیز همچون سال‌های گذشته افتخارات شرکت با خدمت رسانی برتر به مشترکان افزایش یابد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته