اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951217242665442

معاون امور تحقیقات و توسعه منابع انسانی وزیر نیرو تاکید کرد

استخدام در وزارت نیرو همواره براساس عدالت جنسیتی

کد: 13951217242665442

https://goo.gl/R1hWTj

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور تحقیقات و توسعه منابع انسانی وزیر نیرو: سیاست وزارت نیرو در جذب، بکارگیری و حتی بازنشستگی کارکنان همواره براساس عدالت بوده و به هیچ عنوان تبعیض در این امر جایز نیست.

استخدام در وزارت نیرو همواره براساس عدالت جنسیتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، «علی اکبر مهاجری» معاون امور تحقیقات و توسعه منابع انسانی وزیر نیرو در روز دوم همایش زنان فرهیخته که در پژوهشگاه نیرو برگزار شد، اظهار داشت: این همایش نبایستی صرفاً به صورت همایش هایی که سالی یکبار برگزار می شود، باقی بماند. بلکه بایستی تبدیل به یک جریان فکری در جامعه جامعه شوند.   
وی افزود: ما در طول تاریخ زنان بسیار بزرگی داشتیم که هر کدام می توانند برای یک جامعه یک الگوی کامل باشند. حضرت فاطمه (ع) یکی از این زنان الگو و سرمشق است.
وی تصریح کرد: بنابراین زن اگر بخواهد یک الگو باشد، هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.
معاون امور تحقیقات و توسعه منابع انسانی وزیر نیرو تأکید کرد: زن و مرد از نگاه خداوند هیچگونه تفاوتی با هم ندارند و نباید با مقررات دست و پا گیر مانع کارکرد موثر و مفید زن در جامعه شد.
وی ادامه داد: سیاست گذاری و قضاوت ارزشی براساس جنسیت به هیچ وجه در دین ما مورد تأیید قرار نیست و اگر بعضاً چیزی غیر از این شنیده و یا دیده شود، ارزشی است که بر دین بار شده و یک امر عرضی است.  
وی خاطرنشان کرد: سیاست وزارت نیرو در جذب، بکارگیری و حتی بازنشستگی کارکنان همواره براساس عدالت بوده و به هیچ عنوان تبعیض در این امر جایز نیست. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته