اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951217242655442

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو عنوان کرد

سال 95 سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق

کد: 13951217242655442

https://goo.gl/SgOfEX

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: سال 95 سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق بوده که با هماهنگی شرکت‌ها و ستاد وزارت نیرو به خوبی مدیریت شده است.

سال 95 سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق

به‌گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، "میثم جعفرزاده" مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیروقبل از ظهر امروز (سه شنبه) در آئین برگزاری سومین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل صنعت آب و برق با رویکرد مهندسی تمهیدات نوین (سایبری و زیستی) در سالن همایش های ساختمان ستادی این وزارتخانه با بیان این مطلب که هرگز در مقابل حوادث تسلیم نشده ایم افزود: هیچگاه تسلیم نشدیم و لب به گلایه هم نگشودیم و همواره حوادث را به فال نیک گرفته و خود را در معرض آزمون الهی برای خدمت به هموطنان دیده ایم.
وی افزود: خدا را شاکریم که تاکنون از حوادث رو سفید بیرون آمده ایم و تلاش می کنیم که از این پس نیز شرمنده مردم نشویم.
جعفر زاده با اشاره به این مطلب که سالی که گذشت ، به گواه آمار و مستندات موجود، یکی از سال های پر حادثه بوده است، گفت: بهار گذشته را با وقوع حادثه سیلاب سد دز آغاز کردیم و به تدریج طوفان و سیلاب و برف و بوران تمام نقاط کشور را در بر گرفت.
وی تصریح کرد: شاید کمترین نقطه ای از کشور وجود داشته باشد که در سال جاری حتی برای یک بار دچار حادثه و بحران نشده باشد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه امسال هماهنگی خوبی بین شرکت های استانی و شرکت های مادر تخصصی و حوزه ستادی وجود داشت، گفت: این هماهنگی باعث شد تا در زمان وقوع حادثه، تا بازگشت به شرایط کمی و کیفی آب و برق، لحظه ای وقفه ایجاد نشود.
وی ادامه داد: این آزمون برای هماهنگی نقطه عطفی بود تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت، ارائه راهکاری برای آینده باشد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته