اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951224244565442

کاهش 3 درصدی رشد مصرف انرژی کشور در سال جاری

کد: 13951224244565442

https://goo.gl/z48VF1

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سابا گفت: رشد مصرف انرژی کشور در 5 سال گذشته نزدیک به 5 درصد بوده که امسال به 2 درصد رسیده است.

کاهش 3 درصدی رشد مصرف انرژی کشور در سال جاری

به‌گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، "سیدحسین سجادی" مدیرعامل سابا در آیین معرفی مدیرعامل ساتبا که با حضور قائم‌مقام وزی نیرو برگزار شد، با بیان اینکه کارهای ارزشمند این شرکت حاصل فعالیت گروهی است، گفت: فعالیت‌هایی هم‌چون اخذ جایزهٔ سبز اروپا، طرح فهام، حمایت از طرح و ساخت ترموآکوستیک، همکاری با فرمانداری ورامین درخصوص اجرای پایلوت طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در این شهرستان، همکاری فرهنگی با سرای محلات شهرداری و طرح آموزشی تربیت مربی بهسامان در مدارس آموزش و پرورش از جمله تعدادی از این اقدام‌های مهم این سازمان بوده است.
مدیرعامل سابا با اشاره به کاهش 3 درصدی رشد مصرف انرژی گفت: رشد مصرف انرژی کشور در 5 سال گذشته نزدیک به 5 درصد بوده که امسال به 2 درصد رسیده است.
سجادی ادامه داد: به غیر از بخش تجاری که رشد مصرف از 8 درصد به 9 درصد رسیده است، سایر بخش‌ها نسبت به سال‌های گذشته روند بهتری داشته‌اند.
در پایان این مراسم با اهدا و ابلاغ رسمی ازسوی قائم‌مقام وزیر نیرو معارفه و تودیع دکتر "سیدمحمد صادق زاده" به عنوان اولین مدیرعامل سازمان جدیدالتأسیس ساتبا و مهندس "سیدحسین سجادی" به عنوان مشاور معاون انرژی و برق وزارت نیرو منصوب شدند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته