اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951224244575442

برای نخستین بار در هرمزگان اجرا می شود

جداسازی آب شرب و بهداشتی در یک روستای بندرعباس

کد: 13951224244575442

https://goo.gl/817T7m

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرعباس از اجرای پروژه جداسازی آب شرب و مصرفی برای نخستین بار در روستای رضوان این شهرستان خبر داد.

جداسازی آب شرب و بهداشتی در یک روستای بندرعباس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، "جبروت قنبری" در این زمینه بیان کرد: این پروژه با اجرای 16 کیلومتر خط انتقال و توزیع، 2 باب مخزن، یک باب موتورخانه و 20 دستگاه آب پخش در حال انجام است.
وی ادامه داد: در راستای عملیاتی شدن این پروژه هزینه‌ای بالغ‌بر 13 میلیارد ریال صرف شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه پروژه جداسازی آب شرب و مصرفی د روستای رضوان به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: جداسازی مصارف غیر شرب از شرب و ارتقای تصفیه‌خانه‌های آب شرب با محدودسازی حجم تصفیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف آب با حذف مصارف شرب از سامانه لوله‌کشی خانگی (هدر رفته‌ای تجمعی باز گذاشتن شیر آب در زمان مصرف شرب و خوراکی) و به‌خصوص به‌منظور به مدار آوردن چاه‌های آبی که امکان بهره برداری از آن‌ها برای آب شرب به لحاظ استانداردهای میزان نیترات و سختی نیست اجرا می‌شود.
این مسئول با اشاره به جمعیت 5 هزار و 162 نفری این روستا اظهار کرد: امیدواریم این طرح در دیگر روستاهای استان انجام شود تا بتوانیم ضمن صرفه‌جویی در مصرف آب از هدر رفت آن نیز جلوگیری کنیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته