اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951223244335442

به‌مناسبت روز جهانی آب اعلام شد

سدهای کشور پذیرای بازدیدکنندگان مردمی در نوروز

کد: 13951223244335442

https://goo.gl/vLxKj2

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت بزرگداشت دوم فروردین روز جهانی آب، امکان بازدید از سدهای کشور در ایام نوروز برای علاقه مندان و مسافران نوروزی فراهم شده است.

سدهای کشور پذیرای بازدیدکنندگان مردمی در نوروز

به‌گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، بر اساس اعلام شرکت مدیریت منابع آب ایران، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، بازدید از سدها در استان‌های مختلف کشور برای همه مردم آزاد است.
در این ارتباط بر اساس آمارهای موجود بیشترین استقبال از سدهای استان خوزستان شامل کرخه،‌ مارون،‌ شهید عباس پور، مسجد سلیمان، استان بوشهر، سد رئیسعلی دلواری، استان آذربایجان غربی سدهای شهرچای و حسنلو، استان اصفهان سد زاینده‌رود و استان سمنان سد دامغان بوده است که امسال نیز همچون سالیان گذشته این استان‌ها پذیرای حضور مسافران نوروزی هستند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]