اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040559265430

با همکاری وزارت نفت

فرآیند سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی تدوین شد

کد: 1395040559265430

https://goo.gl/xXdX7g

، تهران , (اخبار رسمی): عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تدوین فرآیند سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی خبر داد.

فرآیند سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی تدوین شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت نفت، فرناز علوی گفت: شرکت ملی صنایع پتروشمی با همکاری وزارت نفت فرآیند سرمایه گذاری را تدوین کرده است، از این رو همسو با اهداف این فرآیند تلاش می کنیم زمینه های مناسب برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم شود.

به گفته وی، در فرآیند تازه تدوین شده برای جذب سرمایه های جدید جایگاه و همچنین گردش فعالیتهای سرمایه گذار و متقاضی سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی تعیین شده است.

عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره سازوکار اجرای فرآیند نو توضیح داد: با توجه به ایجاد مدیریت سرمایه گذاری در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و همکاری این مدیریت با مدیریت برنامه ریزی زمینه های راحت تر شدن فعالیت سرمایه گذار ایجاد شده است و سرانجام 2 مدیریت سرمایه گذاری و برنامه ریزی باید توانمندی و طرح پیشنهادی سرمایه گذار را تایید کنند.

علوی یادآور شد: پس از تایید طرح پیشنهادی فعالیت اجرایی سرمایه گذار برای گرفتن مجوزهای خوراک و سرانجام فعالیت اجرایی هدایت و آغاز می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته