اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201236995430

از سوی وزیر نفت صورت گرفت

قدردانی از همبستگی مردم و مسئولان در پارس جنوبی

کد: 13951201236995430

https://goo.gl/3p4xvD

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر نفت با ارسال پیامی از تلاش و مجاهدت‌های کارکنان خستگی ناپذیر صنعت نفت به ویژه در منطقه پارس جنوبی که ضمن رعایت کامل نکات ایمنی و مهار سیلاب، موفق به استمرار تولید پایدار گاز برای تامین نیازهای هموطنان در سراسر کشور شدند، صمیمانه قدردانی کرد.

قدردانی از همبستگی مردم و مسئولان در پارس جنوبی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزیر نفت، متن کامل پیام بیژن زنگنه که به فرماندهی ارشد HSE، پدافندغیر عامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس ارسال شده است، به این شرح است:

با سلام، در این روزها که بنده دائما مسائل منطقه پارس جنوبی را پیگیری می‌کردم، بسیار از روحیه تلاش و خستگی ناپذیر همکاران گران قدر خود در این منطقه، در بخش‌های مختلف، واحدهای عملیاتی و پالایشگاه‌های در دست بهره برداری، منطقه ویژه و حتی همکاران دولتی غیر نفت و مردم همیشه همراه عسلویه، نخل تقی، دیر و کنگان لذت بردم.

کشور عزیزمان برای جهش به پیش، بیش از هر چیز به وظیفه شناسی و تدبیر و دلسوزی و چنین همت‌های بلند و اراده‌های خستگی ناپذیر نیاز دارد و شما عزیزان در این روزها از جلوه‌های زیبای این همبستگی و نمایش اراده‌های مستحکم در برابر مشکلات بودید.

دستتان درد نکند، خدا نگهدارتان، مطمئن باشید که خداوند متعال همه چیز را می‌بیند و تردید نکنید که خداوند به زندگی مردان و زنان کوشا در راه او، خیر و برکت بی پایان خواهد داد و هیچ چیز بهتر از آرامشی که خدا به بنده‌اش عنایت کند نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته