اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204995430

بازدید رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از جزیره خارگ

کد: 13951001204995430

https://goo.gl/yC48JP

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر یک روزه به جزیره خارگ از تاسیسات این جزیره نفتی بازدید کرد.

بازدید رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از جزیره خارگ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از رو.ابط عمومی وزارت نفت ، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی امروز (چهارشنبه، اول دی ماه) با حضور در اسکله T در جزیره خارگ، از روند صادرات نفت ایران بازدید کرد و در جریان چگونگی پهلوگیری و جداسازی نفتکش‌ها در این جزیره قرار گرفت.
وی با بازدید از اتاق کنترل و مترینگ و پیاده‌روی روی اسکله شرقی جزیره خارگ، از نحوه پهلوگیری و جداسازی نفتکش‌ها در این جزیره بازدید کرد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی ظهر چهارشنبه در ادامه برنامه‌های خود در جزیره خارگ از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در خارگ بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت.
در این سفر محسن پاک نژاد معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید ، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، حمید بورد مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره ایران و امیر شقاقی مدیر عامل شرکت پتروشیمی خارگ، آیت الله هاشمی رفسنجانی را همراهی می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته