اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205005430

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

ملی حفاری نماد اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی است

کد: 13951001205005430

https://goo.gl/Zt9tqn

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، شرکت ملی حفاری را نمادی از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و گفت: شرکت ملی حفاری با اعتماد سازندگان استانی، به بومی سازی قطعات در استان کمک شایانی کرده است.

ملی حفاری نماد اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی است

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نفت ، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری ایران با تاکید بر ضرورت حمایت از مقوله اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی باید در کل کشور نهادینه شود و خوشبختانه شرکت ملی حفاری نمادی از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی افزود: این شرکت ساخت دهها هزار نوع قطعه پیچیده فنی را به سازندگان داخلی به ویژه سازندگان استانی واگذار کرده و با اعتماد به این سازندگان، به بومی سازی قطعات در استان کمک شایانی کرده است.

جزایری از قطعه سازان تجهیزات صنعت نفت قدردانی کرد و گفت: این مخترعین با کمترین دسترسی توانستند صنعتی را زنده نگه دارند که مورد شدید ترین تحریم ها بود و با وجود آن که همیشه منتقدانی به این گونه فعالیت ها وجود دارد، کمترین جای ایراد گرفتن به کار این قطعه سازان باقی نمی ماند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اشتغال زایی را دستاورد این فعالیت های صنعتی دانست و بیان کرد: با اجرای برنامه های بومی سازی می توانیم وابستگی به کشورهای خارجی را کاهش داده و قطع کنیم.

در ادامه این آیین آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تخصصی شدن دانش، اظهار کرد: باید هرکسی در حوزه تخصصی خود فعالیت کند تا بتوانیم مشکلات را از راه صنعت برداریم.

وی رضایت کارکنان شرکت ملی حفاری از مجموعه خود را بسیار مهم دانست و گفت: رضایت کارکنان از سازمانی که در آن فعالیت می کنند، نشان از تلاش مدیران آن مجموعه برای پیشرفت اقتصاد و صنعت کشور دارد و جا دارد از این مدیران قدردانی و تشکر کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته