اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191415430

به مناسبت هفته بسیج

مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان وزارت نفت برگزار شد

کد: 13950907191415430

https://goo.gl/9xaHsF

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر نفت در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان از عملکرد بسیجیان وزارت نفت تقدیر کرد و تداوم روحیه بسیجی را برای ارتقا صنعت نفت خواستار شد.

مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان وزارت نفت برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان وزارت نفت، به مناسبت هفته بسیج با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و معاونین وی صبح امروز (7 آذر 1395) در محوطه وزارت نفت برگزار شد.
وزیر نفت در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج از عملکرد بسیج وزارت نفت تقدیر کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه بسیج و روحیه بسیجی نماد ایثار و از خود گذشتگی است گفت: همه ما باید با الگو برداری از روحیه بسیجی پیرو راه این عزیزان باشیم و برای ارتقا صنعت نفت کشور تلاش کنیم.
علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار nioc با بیان اینکه هفته بسیج یادآور روزهای سخت جبهه و جنگ است گفت: امیدوارم این یادآوری ها موجب شود که همچنان ایثارگری های آن روزها استمرار داشته باشد و به فداکاری  برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند باشیم.
وی راه امروز را ادامه مسیر سال های جنگ دانست و گفت: در سال های جنگ و نبرد و شهادت، بسیجیان با خلوص بالا چشم انداز بسیار زیبایی ترسیم کردند و امروز ما نیز در حوزه سازندگی با همان نیت و خلوص ادامه دهنده راه آن عزیزان هستیم.
در پایان این مراسم که با حضور گردان های نمونه بسیج چهار شرکت اصلی وزارت نفت برگزار شده بود، از بسیجیان نمونه وزارت نفت تقدیر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته