اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191395430

تسلیت زنگنه به خانواده جان باختگان سقوط بالگردخزر

کد: 13950907191395430

https://goo.gl/XmFzDk

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر نفت در پیامی، ضایعه دردناک سقوط بالگرد در آب‎های خزر را به بازماندگان جان‎باختگان این حادثه تسلیت گفت.

تسلیت زنگنه به خانواده جان باختگان سقوط بالگردخزر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نفت ،  متن پیام بیژن زنگنه به شرح ذیل است: «متاسفانه سحرگاه امروز هفتم آذر ماه، بالگرد شرکت یاس ایر کیش که در اجاره شرکت نفت خزر بود و قصد انتقال یکی از کارکنان بیمار پیمانکار سکوی امیرکبیر را به بیمارستان داشته، سقوط کرد و در این حادثه، همکار یاد شده و چهار نفر از خدمه بالگرد جان باختند. 
با اندوه فراوان این ضایعه دردناک را به بازماندگان جان باختگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خالق منان، رحمت واسعه برای آنان مسئلت دارم.
امیدوارم با روشن شدن علت این حادثه که از سوی مسئولین امر در دست پیگیری است، از تکرار این قبیل حوادث جلوگیری شود».
بر اساس این گزارش، بامداد امروز (یکشنبه، هفتم آذر ماه) بالگرد شرکت یاس ایر کیش که در اجاره شرکت نفت خزر بود و برای انتقال یکی از کارکنان بیمار به سکو اعزام شده بود، پس از برخاستن از سکو دچار حادثه شد و سقوط کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته