اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006208385430

به منظوررفع دغدغه حقوقی متخصصان صنعت نفت

حذف ماده 34 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید

کد: 13951006208385430

https://goo.gl/JRXj9i

، تهران , (اخبار رسمی): ماده 34 پیشنهادی کمیسیون تلفیق مبنی بر پرداخت، هفت برابر حداقل حقوق کارکنان دولت که سبب دل‎ نگرانی مهندسان و متخصصان صنعت نفت و افزایش تقاضای بازنشستگی پیش از موعد شده بود در پی تلاش و مکاتبات وزیرنفت با رئیس و نمایندگان مجلس شب گذشته در صحن علنی و با رای اکثریت نمایندگان حذف شد.

حذف ماده 34 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  وزارت نفت، شجاع الدین بازرگانی از حذف ماده 34 در لایحه برنامه ششم توسعه کشور خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا، رای به حذف ماده یاد شده دادند؛ به این ترتیب موضوع تعیین سقف هفت برابری حداقل پرداختی پاداش پایان خدمت کارکنان دستگاه‎های اجرایی از دستورکار مجلس خارج شد.

معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس افزود: بنابراین در این زمینه قانون پیشین جاری و اجرا می شود.

وی گفت: وزیر نفت در این باره و با هدف صیانت از منابع انسانی تلاش‎های فراوان و رایزنی موثری با مجلس کرد که خوشبختانه نمایندگان نیز با توجه به اهمیت و حساسیت صنعت نفت، رای به حذف ماده یاد شده دادند.
بازرگانی افزود: به وزیر نفت که از طریق مکاتبات و مذاکرات با مقام‎ها به‎ویژه رئیس و نمایندگان مجلس، پیگیر موضوع بودند و کارکنان و متخصصان تلاشگر صنعت نفت، تبریک عرض می‎کنم و امیدوارم این موضوع سرآغازی بر پیروزی‎ها و موفقیت‎های بیشتر صنعت نفت باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته