اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041261485442

در هفته گذشته؛

حجم معامله برق در نماد بار پایه افزایش یافت

کد: 1395041261485442

http://j.mp/29gCg7f

، تهران , (اخبار رسمی): ارزش معامله های نماد بار پایه در بورس انرژی در هفته ای که گذشت، به بیش از 4 میلیارد ریال رسید.

حجم معامله برق در نماد بار پایه افزایش یافت

ارزش معامله‌های انجام شده در بورس انرژی در هفته‌ای که گذشت، در نماد بار پایه افزایش یافته و به بیش از 4 میلیارد ریال رسید. 
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، بر اساس اعلام شرکت مدیریت شبکه برق ایران، در هفته گذشته (5 تا 9 تیر ماه) در بورس انرژی، به ترتیب در نماد کم باری روزانه معادل 7 هزار و 600 مگاوات ساعت برق با قیمت متوسط 290 هزار ریال بر مگاوات ساعت، در نماد بار پیک روزانه معادل 800 مگاوات ساعت برق با قیمت متوسط 344هزار و 400 ریال بر مگاوات ساعت و در نماد بار پایه روزانه معادل 6 هزار و 744 مگاوات ساعت برق با قیمت متوسط 335 هزار و 204 ریال بر مگاوات ساعت بین خریداران و فروشندگان انرژی معامله شد. گفتنی است، در نماد میان باری هیچ معامله‌ای صورت نگرفت.
بر این اساس ارزش معاملات انجام شده  طی این هفته بیش از 4 میلیارد ریال بوده است.
همان طور که مشاهده می‌شود در این هفته حجم معامله‌های نماد بار پیک کاهش یافته و حجم معاملات نماد بار پایه افزایش یافته است که در نتیجه افزایش تقاضای این نماد، قیمت متوسط آن کاهش یافته است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه