اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041462254765

ترجمه یکی از آثار «سمت» به زبان عربی در بیروت

کلام جدید به دانشگاه های لبنان رسید

کد: 1395041462254765

http://j.mp/29aIGB8

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب منتشر شده در «سمت» و اثر شایسته تقدیر سیزدهمین دوره کتاب سال حوزه، در بیروت ترجمه و منتشر شد.

کلام جدید به دانشگاه های لبنان رسید

به گزارش روابط عمومی «سمت» کتاب کلام جدید، اثر شایسته تقدیر سیزدهمین دوره کتاب سال حوزه در سال 1390، با مشارکت «سمت» و مرکز الحضاره لبنان با هدف توسعه اندیشه اسلامی، به زبان عربی در بیروت منتشر شد.

کلام جدید به قلم دکتر حسن یوسفیان و با ترجمه محمدحسن زراقط به زبان عربی، یکی از پنج کتابی است که بر اساس قرارداد مشترک سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) و مرکز الحضاره، برای تدریس در دانشگاههای لبنان ترجمه و منتشر شده است.

این اثر درس‌نامه‌ای پژوهش‌محور است که توسط سازمان «سمت» و با مشارکت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برای دانشجویان رشته فلسفه و فلسفه اسلامی به عنوان کتاب مبنایی در کلام جدید تدوین شده و شامل مباحثی چون دین و مطالعات دینی، خاستگاه دین، اثبات وجود خدا، صفات خداوند، جایگاه شرور در نظام آفرینش، نیاز به دین، زبان دینی، عقل و وحی، تجربه دینی، کثرت‌گرایی دینی، دین در عرصه جامعه و دین و اخلاق است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب