اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041462505442

اجرای طرح خوداظهاری کنتور آب در 73 شهر خراسان رضوی

کد: 1395041462505442

http://j.mp/29blF0C

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تهیه طرح خود اظهاری اعلام شماره کنتور آب توسط مشترکین در شهرهای استان خبر داد.

اجرای طرح خوداظهاری کنتور آب در 73 شهر خراسان رضوی

به‌ گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "حسین اسماعیلیان" در این باره اظهار داشت: این طرح که برای اولین بار به صورت پایلوت در شهر فریمان به اجرا درآمده است، از نیمه دوم تیرماه سال جاری هم در 72 شهر دیگر به جز مشهد عملیاتی می‌شود.
وی افزود: مشترکین آب در اجرای این طرح با ارسال شماره کارکرد کنتور خود از طریق گوشی همراه و یا رایانه به سامانه تعیین شده ضمن اطلاع از میزان و بهای آب مصرفی، می‌توانند به صورت لحظه ای نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر انرژی و وقت فراوانی صرف مراجعه به آدرس مشترکین و شماره برداری از کنتورها می‌شود، اجرای این طرح را در راستای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و همچنین باعث کاهش هزینه‌های شرکت آبفا، کاهش دفعات مراجعه حضوری قاری کنتور از شش دوره به دو دوره، کمک به حفظ محیط زیست به دلیل حذف قبض کاغذی و تکریم شهروندان و اعمال مدیریت مصرف توسط مشترکین دانست.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته