اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041662955442

برق رایگان برای کشاورزان همکار با شرکت توزیع برق

کد: 1395041662955442

http://goo.gl/JD93T6

، تهران , (اخبار رسمی): بهای برق کشاورزان همکار با شرکت توزیع برق خراسان شمالی در تابستان سال جاری رایگان خواهد بود.

برق رایگان برای کشاورزان همکار با شرکت توزیع برق

به‌ گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، کشاورزان استان خراسان شمالی در صورت همکاری با شرکت توزیع برق استان، از برق رایگان و پاداش برخوردار خواهند شد.
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: طبق بخش‌نامه وزارت نیرو، چنانچه کشاورزان استان، برق چاه‌های کشاورزی خود در ساعات 19 الی 23 در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور ماه سال جاری خاموش کنند، از بخشودگی بهای برق برخوردار خواهند شد.
"محمد صدقی" با بیان این که با اجرای این طرح، تمام بهای برق مصرفی ماهانه کشاورزان در این بازه زمانی بخشیده خواهد شد، اظهار داشت: علاوه بر این، پاداش‌های ویژه‌ای برای کشاورزان همکار در نظر گرفته شده است که از سوی وزرات نیرو به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.
وی با اشاره به این که تمامی این اقدام‌ها در راستای ذخیره انرژی در پیک سالانه انجام می‌شود، توضیح داد: با خاموش کردن برق چاه‌های کشاورزی در ساعات پیک، از حجم بار شبکه به نحو محسوسی کاسته خواهد شد و به این ترتیب دیگر مشترکان برق استان با بحران بی برقی در روزهای گرم سال مواجه نخواهند شد.
این مسئول یادآور شد: با توجه به این که خراسان شمالی استانی با قابلیت مناسب برای کشاورزی به شمار می‌رود، همکاری کشاورزان در این رابطه می‌تواند حجم عظیمی از بار شبکه را کاهش دهد و به این ترتیب شرایط بهتری را برای برق رسانی به بخش‌های ضروری تر ایجاد کند.
"صدقی" ادامه داد: کشاورزانی که مایل به همکاری با شرکت توزیع برق استان هستند می‌توانند به منظور عقد تفاهم نامه به ادارات برق شهرستان‌های خود مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی