اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041662965442

با حضور وزیر نیرو

نخبگان برتر صنعت برق کشور تجلیل شدند

کد: 1395041662965442

http://goo.gl/NQw2d5

، تهران , (اخبار رسمی): آیین تجلیل از نخبگان برتر صنعت برق کشور با حضور"حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو در پژوهشگاه نیرو برگزارشد.

نخبگان برتر صنعت برق کشور تجلیل شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) در آئین تجلیل از نخبگان برتر صنعت برق کشور که شب دوشنبه با حضور "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو و شماری از مدیران عالی رتبه، فرهیختگان، اساتید دانشگاهی و چهره‌های علمی و فنی در ساختمان پژوهشگاه نیرو برگزار شد، از نخبگان برتر صنعت برق کشور تجلیل به عمل آمد.
این آیین به منظور تجلیل از دکتر "محسن پارسا مقدم" متولد سال 1335 تهران دارای دکترای برق از دانشگاه توهوکو ژاپن، "محمودرضا حقی‌فام" متولد 1343 مراغه دارای دکترای برق از دانشگاه تربیت مدرس، "محمود فتوحی فیروزآبادی" متولد 1338 فیروزآباد یزد دارای دکترای برق از دانشگاه کانادا، "جواد فیض" متولد 1331 تبریز دارای دکترای برق از دانشگاه نیوکاسل انگلستان و "گئورک قره‌پتیان" متولد 1341 تهران دارای دکترای برق از دانشگاه صنعتی امیرکبیربرگزار شد.
سخنرانان این آیین بزرگداشت، دکتر "محمد احمدیان" معاون سازمان انرژی اتمی ایران، "حسن غفوری فرد" دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران و رییس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی، "سیدمحمد صادق‌زاده" مدیرعامل سازمان انرژی‌های نو ایران (سانا)، "علی‌محمد رنجبر" رییس دانشگاه صنعتی شریف بودند که با بیان خاطراتی از این پژوهشگران و نخبگان، ویژگی‌ها و خصوصیات علمی، اخلاقی و اعتقادی آنان را برشمردند.
بنا بر این گزارش، تاکنون صدها مقاله بین المللی در مجامع مختلف علمی و ده‌ها جلد کتاب از این نخبگان برتر که چهره‌های علمی شناخته شده جهانی هستند، در ایران و سایر کشورها به چاپ رسیده است و هم‌اینک "محمودرضا حقی‌فام" به عنوان معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و "گئورک قره‌پتیان" به عنوان معاون پژوهشی پژوهشگاه نیرو، با این وزارتخانه همکاری دارند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته