اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041863235430

به دلایل رعایت مسائل ایمنی

دستور تخلیه سایت 4 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی صادر شد

کد: 1395041863235430

http://goo.gl/GjUZjx

، تهران , (اخبار رسمی): دستور تخلیه سایت 4 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که پتروشیمی بوعلی سینا در آن قرار دارد به دلایل رعایت ایمنی صادر شد.

دستور تخلیه سایت 4 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی صادر شد

  به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP)، واحد 900 پتروشیمی بوعلی سینا که در سایت 4 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قرار دارد دیروز (چهارشنبه، 16 تیرماه) دچار آتش‌سوزی شد، آتش در مخزن 2001 مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا که صبح امروز (پنجشنبه، 17تیرماه)  مهار شده بود دوباره زبانه کشید و در پی آن دستور تخلیه سایت 4 صادر شده است.

این دستور به دلایل رعایت نکات ایمنی اعلام شده است و بر اساس این تصمصیم نیروهای آتش نشانی و ایمنی در محل حضور خواهند داشت.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که در زمینی به مساحت 36 هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع شده است، چهارشنبه، 16 خرداد دچار حریق شده است، تاکنون زبانه آتش در بلندترین برج پتروشیمی کشور که در پتروشیمی بوعلی سینا قرار دارد مهار شده اما آتش در مخزن این پتروشیمی که صبح روز (پنجشنبه، 17 خردادماه) مهار شده بود بار دیگر زبانه کشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته