اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963684765

همکاری «سمت» و پژوهشگاه فرهنگ اسلامی

کد: 1395041963684765

http://goo.gl/WlNIfr

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، تفام‌نامه همکاری امضا کردند.

همکاری «سمت» و پژوهشگاه فرهنگ اسلامی

به گزارش روابط عمومی «سمت»، این دو نهاد با هدف آغاز همکاری های دوسویه و در راستای اسلامی‌سازی و بومی‌سازی علوم انسانی، تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه سازمان «سمت» و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی که به عنوان یک نهاد فکری و علمی عمومی، قرار است فعالیت هایی مشترک را در قالب تألیف، ترجمه و تحقیق به انجام برسانند. تحقیق، تألیف و ترجمه کتاب های مبنایی در حوزه فعالیت ها و اهداف مشترک و کتاب های درسی رشته‌های مورد نیاز و مرتبط، طراحی و اجرای طرح های تحقیقاتی در زمینه تولید کتب مبنایی در حوزه‌ های علوم انسانی و چاپ و نشر و توزیع آثار مشترک طرفین، زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه را تشکیل می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب