اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264925430

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی

متن قراردادهای جدید نفتی تایید شد

کد: 1395042264925430

https://goo.gl/NLUZ0S

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، امروز (سه‌شنبه، 22 تیرماه) به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد که متن قراردادهای جدید نفتی در این ستاد به تایید رسید.

متن قراردادهای جدید نفتی تایید شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نفت در این جلسه پیشنهادهای کارگروه منتخب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در خصوص متن قراردادهای جدید نفتی که روند بررسی آن از جلسه گذشته ستاد آغاز شده بود، ادامه یافت و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بررسی دقیق متن قراردادهای جدید نفتی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، پس از بحث و تبادل نظر مفاد و جزئیات آن مورد بررسی قرار گرفت و با اعمال اصلاحات لازم، در نهایت متن مذکور به تایید ستاد رسید.

در این نشست که وزرای نفت، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ‌امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، معاونان رئیس جمهوری در امور مجلس و امور اجرایی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و مشاور اقتصادی رئیس جمهوری و دیگر اعضای ستاد نیز حضور داشتند، مقرر شد متن قراردادهای جدید نفتی که به تایید ستاد رسیده است برای طی مراحل بعدی و تصویب نهایی در جلسه هیئت دولت مطرح شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته