اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042365294765

مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» برگزار می‌کند

بررسی کتاب آموزش تاریخ در دانشگاه

کد: 1395042365294765

http://goo.gl/dhFCeS

، تهران , (اخبار رسمی): نشست «بررسی و بازخوانی کتاب آموزش تاریخ در دانشگاه: ارتقای سطح یادگیری و فهم» دوشنبه 28 تیرماه با حضور شماری از اساتید تاریخ ، در سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) برگزار می‌شود.

بررسی کتاب آموزش تاریخ در دانشگاه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی «سمت، مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» با هدف معرفی و نقد کتاب آموزش تاریخ در دانشگاه (نوشته آلن بوث)، به برگزاری نشستی علمی اقدام کرده است تا با حضور استادان و صاحب‌نظران برجسته رشته تاریخ، دربارة محتوای کتاب و نیز نسبت آن با مسائل آموزش تاریخ در نظام دانشگاهی ایران هم‌اندیشی و تبادل‌نظر صورت گیرد.

این نشست با سخنرانی عبدالرسول خیراندیش، دانشیار دانشگاه شیراز و همچنین میزگرد تخصصی با حضور شهرام یوسفی‌فر، علیرضا ملائی توانایی و ابوالحسن فیاض انوش برگزار خواهد شد.

کتاب آموزش تاریخ در دانشگاه از آثار مهم و جامعی است که محتوای آن نشان‌دهنده چگونگی مواجهه علمی و دانشگاهی با موضوع آموزش رشته‌های علوم انسانی و به طور خاص رشته تاریخ است. این کتاب، در فرایند ارزیابی، از میان چندین کتاب مشابه پیشنهادیِ مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانیِ «سمت»، نهایتاً از سوی شماری از استادان تاریخ دانشگاه های معتبر کشور برای ترجمه انتخاب شد و در مجموعه‌ای هدفمند از کتاب های «سمت»، که با عنوان «نظریه و روش در مطالعات تاریخی» منتشر می‌گردد، به چاپ رسیده است.

نشست «بررسی و بازخوانی کتاب آموزش تاریخ در دانشگاه» دوشنبه 28 تیرماه از ساعت 10 الی 12 در سالن جلسات سازمان «سمت» به نشانی بزرگراه جلال آل احمد، غرب پل یادگار امام (ره) برگزار می‌شود و حضور در این مراسم برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب