اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042465705430

شهریور ماه برگزار می شود

هفتمین کنفرانس تجهیزات دوار درنفت و نیرو

کد: 1395042465705430

http://goo.gl/Zd0QCR

، تهران , (اخبار رسمی): هفتمین کنفرانس تجهیزات دوار در صنایع نفت و نیرو با مشارکت شرکتها و سازمانهای تابعه وزارت نفت و نیرو و دانشگاه ها 16 و 17 شهریور ماه در مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

هفتمین کنفرانس تجهیزات دوار درنفت و نیرو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت نفت، تجهیزات دوار شامل توربین، کمپرسور، پمپ، ژنراتور، موتور، فن و دمنده به عنوان یکی از اجزای اصلی صنایع نفت و نیرو شاهد حضور گسترده شرکتهای ایرانی در بخشهای مختلف طراحی و ساخت، نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات و ارائه خدمات فنی و مهندسی بوده است.

این کنفرانس با هدف بررسی وضع حاضر، پیشرفتها و تحولات به دست آمده طی دهه اخیر، در صدد ارتقا و تعامل میان کارفرمایان، پیمانکاران، سازندگان، شرکتهای مهندسی مشاور و استادان دانشگاهی و تلاش برای ارائه چشم انداز پیش روی این صنعت است.

از علاقمندان به شرکت در کنفرانس دعوت می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کنفرانس و نحوه ثبت نام به سایت رسمی کنفرانس مراجعه کنند یا با آدرس ایمیل [email protected] تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش