اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042666344765

از سوی سمت منتشر شد

فصلنامه 34 پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی

کد: 1395042666344765

http://goo.gl/39VpBR

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت»، شماره 34 فصلنامه علمی پژوهشی خود را در قالب مقالاتی با محوریت نگارش کتاب های دانشگاهی منتشر کرد.

فصلنامه 34 پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در این فصلنامه، محققان و نویسندگان در قالب مقالاتی به بررسی موارد مختلف اثرگذار بر شیوه صحیح نگارش کتب درسی، از جمله شیوه نگارش، طراحی، مسائل روان‌شناسی، زبان‌شناسی و ... می‌پردازند.

مقالات شماره 34 این فصلنامه پژوهشی با عناوین زیر منتشر شده‌اند: «کارکرد زبان‌شناسی سازگانی در کتب درسی دانشگاهی (بررسی کتاب بیوشیمی عمومی)»، «تحلیل نظریه برنامه ‌درسی در کتب دانشگاهی ایران»، «تأثیر قلم حروف (فونت) بر سرعت، درک مطلب و دقت خوانندگان کتب درسی»، «بررسی تأثیر محتوای دروس و خودرهبری بر امید به اشتغال دانشجویان مدیریت بازرگانی: نقش میانجی خودکارآمدی و خودتعیین‌کنندگی»، «آینده‌پژوهی رشته آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان در پرتوی الگوی تحلیل لایه‌ای علتها»، «نقد و بررسی کتاب مکاتب فلسفی و آراء تربیتی تألیف: جرالد ال. گوتک».

نشریه پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی به مدیرمسئولی و سردبیری دکتر احمد احمدی و دبیری دکتر مهدی زارع بهرام‌آبادی، به صورت فصلنامه منتشر می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب