اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766625431

درقالب یک همایش معرفی می شود

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کار در صنعت ict

کد: 1395042766625431

https://goo.gl/aNNhDZ

، تهران , (اخبار رسمی): همایش «معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار در صنعت ICT ایران» به همت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار و با همکاری اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کار در صنعت ict

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)، «همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار در صنعتICT ایران»  2 مرداد ماه 1395در محل سالن همایش های صداوسیما و «جلسه برقراری ملاقات های تجاری» در 3 مرداد ماه 1395 و سمینار "توسعه صادرات IT ایران" و ارائه مدرک معتبر از کالج مدیریت بازرگانی کانادا 4 مرداد ماه 1395 در محل اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود.

با توجه به اینکه در بازدیدهای هیات های تجاری از ایران پس از برداشته شدن تحریم ها ،پیشرفت های قابل توجه ایران در این بخش مورد توجه تولیدکنندگان مطرح حوزه ICT جهان قرار گرفته و تقریبا اغلب شرکت های بزرگ برای ورود به ایران و سرمایه گذاری برای تولید مشترک و همچنین انتقال دانش و فناوری ابراز تمایل کرده اند، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران درنظر دارد در پاسخ به این ابراز تمایل ها که پس از برقراری پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جیتکس دوبی که منجر به برقراری ملاقات های تجاری میان مسوولان ایرانی با نمایندگان شرکت های بزرگ ICT جهان ازجمله مایکروسافت ، اوراکل ، آی بی ام ،جمالتو و اپل پررنگ تر شده است ، جلسه ملاقات های تجاری میان هیات خارجی با فعالان صنعت ICT ایران را در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار کند.

 همچنین در ادامه این رویداد بزرگ، 6 خردادماه 1395 نمایندگان شرکت های بزرگ بین المللی فعال در صنعت ICT ، از پارک فناوری پردیس و مراکز مهم ICT ایران بازدید خواهند کرد.

 هدف اصلی از برگزاری همایش و برقراری ملاقات های تجاری ، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ،معرفی توانمندی ها و پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی ایران در حوزه ICT ،معرفی توانمندی ها و مزیت های رقابتی ایران در بخش های تولید نرم افزار و محتوا ، تولید تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات ،زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات وخدمات الکترونیک ،ارائه فهرستی از فرصت های آماده سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، کمک به توسعه اقتصادی پایدار در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات واعلام قوانین و مقررات سرمایه گذاری های خارجی در ایران و روش های تامین مالی پروژه ها به شیوه سرمایه گذاری خارجی است.

گفتنی است، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از 17 سال سابقه از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی 5 تا 15 درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت‌افزار می‌پردازد و قرار است که در این همایش حضور فعالی داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش