اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174075687

معاون وزیر ارتباطات به فناپ آمد

کد: 1395051174075687

https://goo.gl/w7ONI0

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر ارتباطات به همراه برخی از مدیران و معاونان استانی این وزارتخانه هفته گذشته از شرکت فناپ بازدید کردند.

معاون وزیر ارتباطات به فناپ آمد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناپ ،این دیدار به بهانه برگزاری نشستی یک‌ساعته با موضوع "ایجاد کسب‌وکار در استان‌ها با توسعه فناوری اطلاعات" با حضور تنی چند از مسئولان ارشد وزارت ارتباطات و برخی مدیران شرکت فناپ در کافه آی‌تی انجام شد. معاون برنامه‌ریزی و تحول سازمانی و همچنین مدیر مرکز نوآوری و فناوری فناپ از جمله نمایندگان فناپ در این جلسه بودند.

در این جلسه، مرتضی براری معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سخنرانی کوتاهی کرد و گفت: این نشست را می‌توان به عنوان اتاق فکری در نظر گرفت تا به دنبال آشنایی با هلدینگ فناپ و تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این مجموعه، امکان همکاری‌های جدید با سایر استان‌ها ایجاد شود.

در ادامه نیز مسئولان فناپ به تشریح برخی پروژه‌های کلیدی این شرکت پرداختند. اجرای پروژه IPTV یا تلویزیون اینترنتی با نام تجاری "آیو"، پیاده‌سازی کیف‌ پول الکترونیکی در شهر مشهد تحت عنوان "من‌کارت" و همچنین اجرای برخی طرح‌های زیرساختی در دیگر استان‌ها همچون کرمان از جمله پروژه‌های مورد اشاره در این جلسه بود.

در پایان این نشست، فناپ ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و پیاده‌سازی طرح‌های مشابه در سایر استان‌ها خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان و مدیران استانی وزارت ارتباطات شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]