اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006208145687

حضور استارتاپ‌های مرکز نوآوری فناپ در سبیت آلمان

کد: 13951006208145687

https://goo.gl/2kkziD

، تهران , (اخبار رسمی): از مجموع 151استارتاپی که برای ارائه سخنرانی در سالن الکام استارز در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ ثبت نام کردند، 135 سخنرانی انجام شد که توسط 38 داور مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت 10استارتاپ برتر معرفی شدند.

حضور استارتاپ‌های مرکز نوآوری فناپ در سبیت آلمان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناپ ،از مجموع 151 استارتاپی که برای ارائه سخنرانی در سالن الکام استارز در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ ثبت نام کردند، 135 سخنرانی انجام شد که توسط 38 داور مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت 10استارتاپ برتر معرفی شدند.

در جریان ارائه‌های صورت گرفته، ارائه استارت‌آپ‌های مرکز نوآوری فناپ نیز حضور داشتند که از بین 8 استارت‌آپ شرکت‌کننده تریگ‌آپ، دو استارت‌آپ تری‌دی‌فست (3DFAST) و تله‌طب جزو 10استارت‌آپ برگزیده قرار گرفتند و موفق به دریافت مجوز حضور در نمایشگاه سبیت آلمان شدند.

تری دی فست (3DFAST) اولین سرویس آنلاین سفارش و چاپ سه بعدی و فروشگاه محصولات پرینت سه بعدی است که تلاش می‌کند با بالابردن کیفیت تولید و مواد اولیه و استفاده از آخرین تکنولوژی‌های چاپ سه بعدی هموطنان ایرانی را با کم ترین هزینه به دنیای محصولات سه بعدی پرینت شده وارد کند.

تله‌طب نیز ارائه‌دهنده خدمات سلامت از راه دور بر بستر موبایل و وب‌سایت است که با هدف تسهیل دسترسی به پزشک، کاهش هزینه‌های اضافی و صرفه‌جویی در وقت، تولید شده است و تصمیم دارد برای حرکت جامعه به سوی زندگی سالم گام‌های مؤثری بردارد. در حال حاضر اولین محصول تِله طب در حوزه پوست، مو و زیبایی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]