اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921199115687

رونمایی از اپلیکیشن جدید ماناپی در الکامپ

کد: 13950921199115687

https://goo.gl/C7equc

، تهران , (اخبار رسمی): نسخه جدید اپلیکیشن خرید شارژ و پرداخت قبض ماناپی که امکان ویجت شارژ سریع به همراه تعریف کدهای اختصاصی برای دریافت جایزه رافراهم می‌کند،دربیست ودومین نمایشگاه الکامپ رونمایی می‌شود.

رونمایی از اپلیکیشن جدید ماناپی در الکامپ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناپ ،شرکت اتیک همانند سال‌های گذشته در بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صنایع الکترونیک و کامپیوتر حضور دارد و محصولات و دستاوردهای مرتبط با این حوزه را به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

ارائه جدیدترین نسخه اپلیکیشن "ماناپی"، معرفی راهکار وفاداری مشتریان (XRM) و سرویس پرداخت شناسه دار "سیناپس" ازمهمترین برنامه‌های این شرکت درطول چهارروزبرگزاری نمایشگاه الکامپ است.

اپلیکیشن ماناپی یک نرم‌افزار موبایلی امن برای خرید شارژ و پرداخت قبوض است که در دو نسخه اندروید و IOS به بازار عرضه شده است. در نسخه جدید این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند با وارد کردن کدهای خاص، از تخفیف ها و شرایط ویژه ای برای خرید شارژ یا دریافت جوایز استفاده کنند.

راهکار وفاداری مشتریان (XRM)، یکی از خدمات ارزش افزوده پرداخت است که این شرکت در اختیار پذیرندگان درگاه های پرداخت الکترونیک قرار می‌دهد. پذیرندگان درگاه‌های پرداخت الکترونیک می توانند با ایجاد باشگاه مشتریان وفادار، شرایط بهتری را برای نگهداشت مشتریان قدیمی یا جذب مشتریان جدید فراهم کنند.

سرویس پرداخت شناسه دار سیناپس اتیک این امکان را به مشتریان می دهد تا از طریق قبض معتبر در شبکه بانکی، پرداخت را شناسه دار و از طرفی بتوانند راحت تر پرداخت ها را شناسایی کنند.

گفتنی است غرفه شرکت اتیک در سالن 38نمایشگاه بین المللی تهران و بیرون از این سالن،از 25 آذرماه تا پایان زمان برگزاری یعنی 28 آذرماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]