اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232845687

در دومین رویداد نوآورانه «فین تک»

ایده ها تا پایان مرحله تجاری سازی حمایت می شود

کد: 13951118232845687

https://goo.gl/zvcD6v

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فین تک (fintechfest) با هدف حمایت و تجاری سازی ایده‌های نو، حل مسائل جدید و معرفی استارتاپ های حوزه بانکداری، پرداخت الکترونیکی و بورس برگزار می‌شود.

ایده ها تا پایان مرحله تجاری سازی حمایت می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناپ ،این رویداد که برای دومین سال متوالی در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود، فرصتی سه روزه در اختیار صاحبان ایده، علاقه‌مندان برنامه‌نویسی، طراحی رابط و تجربه کاربری و صاحبان کسب و کارهای نوپا قرار می‌دهد تا ایده‌های خود را مطرح و حمایت‌های لازم برای پیاده‌سازی ایده‌هایشان را دریافت کنند.
به گفته مصطفی نقی پورفر؛ مدیر ارشد مرکز نوآوری وفناوری فناپ جشنواره در سه بخش استارتاپ وان، هکوان و نمایشگاه برگزار خواهد شد.
او با بیان اینکه فین تک یا Financial technology یکی از فناوری های نوظهور است که طی سال های اخیر شاهد رشد بالای سرمایه گذاری جهانی در آن هستیم، گفت: شرکت های فعال در این حوزه تلاش می‌کنند با به کارگیری تکنولوژی، خدمات مالی را ساده تر، سربع تر و کارآمدتر کنند. 
نقی پورفر افزود : فین تک در سال های اخیر به یکی از حوزه های جذاب برای استارت آپ ها و کارآفرینان تبدیل شده و تاکنون کسب و کارهای متعدد و متنوعی حول محور این فناوری راه اندازی شده است.
مدیر ارشد مرکز نوآوری وفناوری فناپ در توضیح بخش های این رویداد گفت: در بخش استارت آپ وان شرکت کنندگان تیم های چهار تا شش نفره را تشکیل می دهند. پس از آن، با راهنمایی مربیان و دانش و مهارتی که با شرکت در کارگاه های جانبی کسب می کنند، به تولید کمینه محصول می پردازند و در روز پایانی آن را به داوران ارائه می دهند.
او هک وان را بخش دیگری از رویداد برشمرد و بیان کرد: در این قسمت، صورت مسئله ای مشخص در حوزه فناوری های مالی مطرح و به شرکت کنندگان فرصتی یک روزه داده می شود تا راه حل های خود را ارائه دهند و در پایان به شرکت‌کنندگانی که در کوتاه ترین زمان بهترین راه حل را ارائه دهند، جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.  
نقی پور فر در ادامه گفت: استارت‌آپ‌های فین تک و حامیان رویداد در بخش نمایشگاهی رویداد می توانند محصولات و خدمات خود را به شرکت‌کنندگان معرفی کنند.
مدیر ارشد مرکز نوآوری وفناوری فناپ مهم‌ترین هدف برگزاری این رویداد را ترویج فرهنگ‌ کار تیمی، ایده‌پردازی، کارآفرینی و نوآوری درصنعت بانکی کشور دانست و بیان کرد: کارکنان بانک ها، شرکت های فناوری اطلاعات، بیمه، بورس و دانشجویان از مخاطبان مهم این رویداد محسوب می شوند.
او افزود: در طی برگزاری استارت آپ وان، کارگاه های آموزشی در حوزه های فنی و کسب و کاری رویداد برگزار می‌شود و پس از آن، شرکت کنندگان با دریافت انواع APIهای بانکی، محصول اولیه خود را توسعه و در روز پایانی به داوران ارائه می‌دهند.
نقی پورفر، با تاکید بر معیارهای ارزیابی ایده ها بیان کرد: نوآوری ایده، مشخص بودن مشتریان و بازار هدف، قابلیت پیاده‌سازی و توانمندی تیم مجری طرح از مهم‌ترین پارامترهایی است که در ارزیابی و داوری ایده‌ها نقش دارد و شرکت کنندگان در صورت کسب موفقیت علاوه بر دریافت جایزه نقدی که مقدار آن طی هفته های آینده اعلام می شود، می‌توانند از حمایت‌های تخصصی و مالی برای تجاری‌سازی ایده‌های خود استفاده کنند.
به گفته او، فین تک فست صرفا مارتن برنامه نویسی نیست و درصدد حمایت از ایده های ناب و تیم های توانمند تا پایان مرحله تجاری سازی و ورود آن ها به بازار است.
گفتنی است دومین رویداد نوآورانه فین تک، 18 تا 20 اسفند ماه در دانشگاه خاتم برگزار می شود و علاقمندان می توانند تا پنج شنبه پنج اسفندماه از طریق سایت این رویداد به نشانی www.fintechfest.ir ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]