اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226505687

با هدف حمایت از تجاری سازی ایده‌های نو صورت می گیرد

برگزاری دومین رویدادنوآورانه فناوریهای مالی فین تک

کد: 13951105226505687

https://goo.gl/JwoBO1

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری های مالی فین تک، با هدف حمایت از تجاری سازی ایده‌های نو، حل مسائل جدید و معرفی استارتاپ های فناوری های مالی همچون بانکداری، پرداخت الکترونیکی و بورس به مدت سه روز از 18 تا 20 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

برگزاری دومین رویدادنوآورانه فناوریهای مالی فین تک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناپ ،شرکت فناپ با حمایت بانک پاسارگاد، همت مرکز نوآوری و فناوری و همکاری شرکت های داتین، اتیک، پارسا در نظر دارد این رویداد را با عنوان نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری‌های مالی (فین تک) برگزار و  به چالش حل مسئله، هکوان، استارتاپ وان و نمایشگاه استارتاپ‌ها بپردازد.
از اهداف عمده این رویداد می‌توان به آموزش و ترویج فناوری مالی و شناسایی تیم‌ها و استارت آپ‌ها اشاره کرد. از تمامی علاقه‌مندان به شرکت در بخش‌های برنامه‌نویسی، طراحان رابط و تجربه کاربری، متخصصان کسب و کار و صاحبان ایده‌های نو دعوت می‌شود در این رویداد حضور یابند. 
گفتنی است افراد می توانند برای اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام، به سایت این رویداد  به نشانی www.fintechfest.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]