اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013213085687

حضور اتیک درنمایشگاه توانمندی های حمل ونقل شهری

کد: 13951013213085687

https://goo.gl/cfHR8h

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت اتیک به عنوان مجری پروژه های کارت شهروندی و پرداخت خرد شهری در کشور، با حضور در نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری جدیدترین تولیدات و توانمندی های خود در این صنعت را عرضه می کند.

حضور اتیک درنمایشگاه توانمندی های حمل ونقل شهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناپ نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، از چهاردهم تا هفدهم دی ماه در تهران برگزار می شود و علاوه بر سازمان های حمل و نقل شهری، شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطلاعات و خدمات شهری نیز در این نمایشگاه حضور دارند و تولیدات، خدمات و تکنولوژی های نوین این عرصه را به نمایش می گذارند.

اتیک به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده راه‏ حل ‏ها و رویکردهای نوین پرداخت خرد الکترونیکی که تاکنون در چندین شهر کشور از جمله مشهد مقدس، کیش، اهواز، قزوین، اصفهان، کرمان و کرمانشاه مجری پروژه کارت شهروندی بوده است، با حضور در این نمایشگاه به معرفی آخرین فناوری‌ها و دستاوردهایش در حوزه خدمات شهری می پردازد.
استفاده از فناوری های روز دنیا در حمل و نقل شهری، برنامه ریزی برای کمک به کاهش آلودگی هوا، رقابت پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، هم افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت پذیر کشور، انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری روزهای چهاردهم تا هفدهم دی ماه ازساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب دایر است و شرکت اتیک در غرفه اتوبوسرانی کرمان میزبان علاقمندان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]