اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174405797

سرقت اطلاعات رایانه ای ،جرم سایبری است

کد: 1395051174405797

https://goo.gl/H3wvBd

، تهران , (اخبار رسمی): بزهکاران پس از به دست آوردن اطلاعات شخصی افراد با قربانیان خود تماس حاصل کرده و با تهدید به انتشار اطلاعات شخصی آنها به اخاذی از طعمه های خود می پردازند.

سرقت اطلاعات رایانه ای ،جرم سایبری است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پلیس فتا،برای آموزش پیشگیری از سرقت اطلاعات بانکی و شیوه های کلاهبرداری های اینترنتی وهمچنین راه های پیشگیری ازسوء استفاده های مالی و فیشینگ، هک کردن، تهدیدات خودپردازها و سامانه های فروش، تهدیدات شبکه های اجتماعی، تهدیدات موبایل، روش های نوین ارائه اینترنت و همچنین بانکداری الکترونیک به آدرس اینترنتی http://www.cyberpolice.ir/learning مراجعه کنید.

شهروندان ازنگهداری اطلاعات شخصی و خصوصاً عکس های خانوادگی در سیستم های رایانه ای و همچنین گوشی تلفن همراه خودداری نموده و در صورت استفاده از نرم افزار ها و اپلیکیشن های موبایل بنیان(تلگرام) نسبت به تهدید ها و آسیب ها و لحاظ قرار دادن موارد امنیتی آنها ، آگاهی لازم وکافی را در این زمینه به دست آورند تا دچار آسیب های فضای مجازی نشوند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون