اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051376435431

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت خبر داد

آغاز اجرایی اقتصاد مقاومتی در 12 برنامه

کد: 1395051376435431

http://goo.gl/Aux1Sb

، تهران , (اخبار رسمی): معاون طرح و برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قالب 12 برنامه عملیات اجرایی آغازشده که نتیجه آن روشن شدن امکان پذیری برنامه هایی از این دست و توان مجریان آن است.

آغاز اجرایی اقتصاد مقاومتی در 12 برنامه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ابویی مهریزی در نشست مشترک روسای سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و سرپرستان شعب بانک صنعت ومعدن افزود: آثار و دستاوردهای اجرای طرح رونق تولید باید با واقع گرایی و دقت زیاد ثبت و ارائه شود تا نتیجه مطلوب حاصل شده و از ایجاد انتظارات و توقعات دور از دسترس جلوگیری کند.
وی در ادامه به تشریح عملکرد وزارت صنعت،معدن و تجارت در ماه های اخیر پرداخت و از افزایش تعداد پروانه های بهره برداری در چهار ماه نخست امسال در مقایسه با برنامه های پیش بینی شده خبرداد.
گفتنی است طرح رونق تولید توسط وزارت صنعت،معدن و تجارت و برای کمک به واحدهای صنعتی ناکارامد ، با پیشرفت بالای 60 درصد که تعداد آن ها در مرحله اول به 10 هزار واحد می رسد تدوین شده است و مقرر شده است که تا پایان شهریور ماه امسال پرداخت های لازم به این واحد ها صورت گیرد.
در ضمن این واحد ها می توانند از طریق سایت اینترنتی بهین یاب که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده ثبت نام کرده و مشکلات خود را اعلام کنند.
نشست مشترک روسای سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و سرپرستی استانی شعب بانک صنعت و معدن با موضوع حمایت از صنایع کوچک ، اولویت اقتصاد مقاومتی ، برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید