اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051576835617

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

درآمد قانونی وظیفه گمرک منطقه آزاد قشم

کد: 1395051576835617

http://goo.gl/5aKEI7

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از کسب درآمد قانونی و پایدار در کنار رضایتمندی ارباب رجوع به عنوان مهمترین وظایف فعالیت در گمرک این سازمان نام برد.

درآمد قانونی وظیفه گمرک منطقه آزاد قشم

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی منطقه آزاد قشم، حمید رضا مومنی در جریان معرفی سرپرست جدید گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم در سالن مرکز بین المللی رشد، گفت: درآمد پایدار، برخورد شایسته با ارباب رجوع، پرهیز از رانت خواری و رعایت دقیق قانون محورهای اصلی کار در گمرک این سازمان است.
وی افزود: گمرک مهمترین منبع درآمدی سازمان منطقه آزاد قشم است و کارکنان این مجموعه باید با احترام به ارباب رجوع و اقدام براساس قوانین و مقررات خاص این گمرک در جذب هرچه بیشتر تجار و بازرگانان با هدف افزایش درآمدهای پایدار این سازمان، تلاش کنند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: افزایش 370 متر فضا به محوطه بارانداز اسکله بهمن موجب کاهش زمان تخلیه و بارگیری کالای تجار و بازرگانان شده و امیدورایم با افزایش 5.16هکتار فضای انبار کالا، شاهد ارائه خدمات بهتر به فعالان اقتصادی در این اسکله باشیم.
مومنی با اعلام اینکه خوشبختانه مجموعه اتفاقات گمرک در مسیر مثبت و رضایتمندی ارباب رجوع پیش می رود، گفت: سرپرست جدید گمرک سازمان منطقه آزاد قشم باید با تلاش بیشتر کاری کند که گمرک این سازمان از همه ابعاد در بین گمرکات مناطق آزاد نمونه و سرآمد باشد.
وی بیان داشت: بی عدالتی موجب نارضایتی مردم می شود و مسئولان بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم از جمله گمرک باید با مراجعه کنندگان براساس امکانات، اختیارات و شرایط موجود بدون زیرپا گذاشتن قانون رفتار نمایند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: هیچ کس در این سازمان براساس توصیه به کار گمارده نمی شود و هیچ کس نیز با توصیه از کار کنار گذاشته نمی شود و ملاک ما در انتخاب افراد، ارزیابی عملکرد آنان می باشد.
بنا به این گزارش، کاظم قربانی مدیرکل دارو، غذا و استاندارد منطقه آزاد قشم که همزمان مسئولیت سرپرستی گمرک سازمان را نیز بعهده داشت طی سخنانی کوتاه روند اجرایی کردن سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم برای ارائه خدمات شایسته به تجار و بازرگانان و نحوه افزایش درآمدی این گمرک را طی شش ما و شش روز فعالیت خود در این سمت عنوان کرد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار