اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051676895617

انتصاب در منظقه آزاد قشم

کد: 1395051676895617

http://goo.gl/22nkvr

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی احکام جداگانه ای سرپرستان جدید مدیریت امور درگهان و اداره کل گمرک و ترانزیت این سازمان را منصوب کرد.

انتصاب در منظقه آزاد قشم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمید رضا مومنی در حکمی با تقدیر از تلاش شش ماهه کاظم قربانی در سمت سرپرست اداره کل گمرک و ترانزیت این سازمان، هرمز امیری را به عنوان سرپرست جدید این مجموعه منصوب کرد.
هرمز امیری پیش از این با افتتاح ساختمان شماره دو سازمان منطقه آزاد قشم در شهر درگهان به عنوان مدیر امور فعالیت های مختلف این شهر با ساماندهی اصناف، ارائه خدمات امور شهری و همچنین با راه اندازی اسکله مسافری درگهان به بندرعباس، کارنامه موفقی را در این منصب و موقعیت اداری از خود به یادگار گذاشت.
همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی حکمی شریف شریفی نژاد که پیش از این در سمت مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم در معاونت فنی وعمرانی فعالیت می کرد را به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور درگهان منصوب کرد.
حمید رضا مومنی در احکام سرپرستان جدید گمرک و ترانزیت و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم برای هرمز امیری و شریف شریفی نژاد در راه خدمت صادقانه به مردم و کمک به افزایش  درآمدهای پایدار سازمان با رعایت احترام به قانون و تکریم ارباب رجوع تاکید کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار