اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677265797

توسعه اقامتگاه های موقت برای معتادان

کد: 1395051677265797

http://goo.gl/hmthbY

، تهران , (اخبار رسمی): شلترها یا اقامتگاه های موقت شبانه برای معتادان گسترش می یابد.

توسعه اقامتگاههای موقت برای معتادان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر ،پرویز افشار سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: راه اندازی و توسعه شلترها به عنوان اولویت ستاد درسال 94 به عنوان یک تکلیف برعهده بهزیستی گذاشته شد و منابع آن ازمحل اعتبارات کاهش آسیب ها تامین می شود.

افشار بزرگ ترین مشکل زنان معتاد بهبود یافته را نداشتن اقامتگاهی امن در ساعات شبانگاهی برشمرد وافزود: برای رفع این مشکل، اقامتگاه موقت شبانه برای زنان معتاد راه اندازی شده است که البته برخی ازاین شلترها، یک وعده غذا هم به معتادان می دهند.

وی با تاکید براینکه شلترها فقط ویژه زنان معتاد نیست، گفت: همه معتادان چه زن و چه مرد می توانند از این اقامتگاههای شبانه استفاده کنند؛ضمن اینکه شلترها فقط مختص اقامت شبانه معتادان است؛ یعنی معتادان روزها سرکار می روند و شب ها به شلتر بازمی گردند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون