اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778885431

تولید 4 خودروی مشترک با آذربایجان

کد: 1395051778885431

http://goo.gl/B1HeVF

، تهران , (اخبار رسمی): درآستانه سفر، رئیس جمهور ایران به باکو، طی مراسمی با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت مراسم راه اندازی سرمایه گذاری مشترک ایران خودرو با همکاری با خودروسازی آزرو آذربایجان برگزار شد.

تولید 4 خودروی مشترک با آذربایجان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، قرار است ایران خودرو و  Azeurocar LLC به طور مشترک چهار خودروی ایرانی دنا، رانا، سورن و سمند را تولید کنند.
خودروسازی AzEuroCar و ایران خودرو شش سند همکاری که شامل صدور مجوز ، توزیع، نصب و راه اندازی تجهیزات ، مهندسی و پشتیبانی فنی و مسائل دیگر لازم برای تولید اتومبیل به امضا رساندند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران روز شنبه بدین منظور برای احداث کارخانه در منطقه نفچاله آذربایجان حضور پیدا کرد.
ظرفیت این سرمایه گذاری مشترک سالانه حدود 10 هزار خودرو خواهد بود و با احداث این کارخانه که در 10 هکتار ساخته شده است 300 شغل جدید در مرحله اول و  500 نفر در مرحله بعد ایجاد خواهد شد.
خودروهایی که قرار است ساخته شوند همگی طبق استاندارد یورو 5 تولید خواهند شد و 20 درصد خودروها نیز صادر می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید