اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778935431

سازمان مدیریت استان تهران:

زمینه ایجاد شهرک پوشاک آماده شد

کد: 1395051778935431

http://goo.gl/HQRCBz

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از آماده شدن مقدمات ایجاد شهرک تولید کنندگان پوشاک این استان خبر داد.

زمینه ایجاد شهرک پوشاک آماده شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، نعمت الله ترکی با اشاره به اینکه اتحادیه تولید کنندگان صنف پوشاک طرحی را برای ایجاد شهرک پوشاک آماده کرده است، گفت:‌ امروز می توانیم اعلام کنیم که زمینه های ایجاد این شهرک آماده شده است و در بخش تامین زمین و زیرساخت نظیر آب ، برق و گاز کارها را پیگیری می کنیم.
وی با بیان اینکه با ایجاد این شهرک حدود 3 هزار تولیدی پوشاک از شهر تهران خارج می شود، گفت : این طرح اشتغالزایی 200 هزار فرصت شغلی خواهد داشت.
وی گفت: تا پایان امسال زمین واگذار می شود و تقریبا از اوایل سال آینده استقرار این واحدها در این شهرک اغاز خواهد شد.
طرح ایجاد شهرک پوشاک وارد مرحله اجرایی شده است
رئیس اتحادیه صنف تولید و فروشندگان لباس و پوشاک نیز دراین باره گفت: طرح ایجاد شهرک پوشاک استان تهران بعد از مطالعات کارشناسی وارد اجرا شده است.
ابوالقاسم شیرازی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تاکید بر ساماندهی صنف تولید کنندگان پوشاک استان تهران گفت:‌ امروز تصمیم گرفته شد به کمک دولت در مناطق شرق، جنوب و غرب تهران شهرک تولیدی پوشاک استان به صورت خوشه ای ایجاد شود.
وی گفت: با این طرح 200 هزار شغل ایجاد خواهد شد و تولیدکنندگان پوشاک از تهران خارج و به این شهرکها منتقل می شوند تا علاوه بر استفاده از امکانات بهتر بتوانند از تولید متمرکز بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید