اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980915431

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد

کد: 1395051980915431

http://goo.gl/yORxbK

، تهران , (اخبار رسمی): شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته از دیروز در محل نمایشگاه‌های مشهد مقدس آغاز شد.

آغاز نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، معاون بازیابی و فروش شرکت ایران خودرو هدف از حضور این شرکت را در نمایشگاه مذکور ارتباط با مردم و مشتری و ارزیابی نظرات متقاضیان عنوان کرد.
مصطفی خان کرمی نیازسنجی در خصوص محصولات، ارتباط بازاری با مشتریان بالقوه و بالفعل و وسط بازار و رقبا را از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه بیان کرد.
وی افزود: در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با عرضه محصولات جدید توان تولیدی و مهندسی ایران خودرو را به متقاضیان عرضه می‌کنیم و محصولات کیفی و با تکنولوژی بالا را عرضه کرده‌ایم.
به گفته خان کرمی خودروهای مدرنی همانند 2008 که با مدل‌ جدید از دی ماه به بعد تولید و عرضه می‌شود پژو 301 که از نیمه اول سال 96 قابلیت عرضه دارد و نیز در کنارش خودروی 508 به منظور رقابت در بازار داخلی عرضه شده است و پیش‌بینی می‌شود مورد استقبال قرار گیرد.
خان کرمی با اشاره به دیگر خودروهای تولیدی ایران خودرو افزود: خودروی 208 خودرویی است که برای تولید در سال 96 در نظر گرفته شده است.
خودروی 207 داخلی سازی شده و کاملاً با فیسلیف دچار تغییراتی شده و از خودروی دیگر می‌توان به رنوکپکر اشاره کرد.
وی اضافه کرد: در کنار اینها رنو کلیور قرار دارد که قابلیت عرضه در نیمه دوم سال جاری را داراست.
به بیان خان کرمی Hccross رنو کپچر هم در این نمایشگاه شرکت دارد و احتمالاً ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک بازار ایران است.
همچنین در این نمایشگاه خودروی هایما هم عرضه شده است و خودروی سوزوکی هم با تغییرات سیفلیفتی از ابتدای مرداد ماه تحویل مشتریان می‌شود. 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه خودروی مشهد در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش دولت در پسابرجام فضای خوبی برای صنعت خودروسازی کشور فراهم شده است و در این فضا سایپا مجدداً فعالیت‌های خود را در زمینه همکاری با شرکای خارجی آغاز نموده است.
سید مهدی جمالی اضافه کرد: در اولین قراردادها همکاری با شرکت سیتروئن قطعی شد.
وی در ادامه افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی مشهد همکاری مشترک با زامیاد و ایزیکو با رونمایی از محصول جدید این شرکت آغاز شد.
وی همچنین درخصوص همکاری با رنو در حال پیگیری است و به زودی نتایج آن مشخص خواهد شد. همکاری با کیا نیز که در سالهای گذشته آغاز شده مجدداً آغاز خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه از توانایی سایپا در عرضه سالیانه دو محصول جدید صددرصدی داخلی خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم سبد بسیار خوب و کاملی را ظرف یکی دو سال آینده به مشتریان عرضه کنیم.
جمالی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد از تولیدات سایپا کاملاً ایرانی است تصریح کرد: خوشبختانه جایگزین‌های خوبی برای محصولات قبلی شرکت در حال طراحی است و تا پایان امسال محصول جدیدی به بازار عرضه می‌شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته دیروز با حضور مدیران ارشد خودروسازی‌های بزرگ کشور در مشهد آغاز بکار کرد. این نمایشگاه همه روزه تا 22 مرداد ماه از ساعت 10 صبح تا 20 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید