اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182055797

کشف چک پول های تقلبی

کد: 1395052182055797

http://goo.gl/PFPJIj

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از یکصد میلیون ریال چک پول تقلبی کشف شد.

کشف چک پول های تقلب

 به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی پلیس ،سرهنگ"میرعباس شهبازی" فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با اعلام  این خبر گفت:عامل تهیه و توزیع چک پول های جعلی در شهرستان ملکشاهی شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد:فردی که قصد داشت مقادیر زیادی چک پول تقلبی را وارد بازار کند با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: پس از شناسایی محل اختفای متهم و شناسایی مکان نگهداری چک پول های جعلی عملیات دستگیری متهم با هماهنگی مقام قضائی انجام و مبلغ یکصد میلیون و 500 هزار ریال چک پول جعلی از او کشف شد.

سرهنگ شهبازی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضائی شده است،گفت: اجازه نخواهیم داد افرادی با اقدامات مجرمانه اقتصاد کشور را تخریب و آرامش روانی جامعه را برهم بزنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون