اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052282535431

از سوی وزیر صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفت

تاکید ویژه بر صادرات در تولیدات مشترک خارجی

کد: 1395052282535431

http://goo.gl/Egiwe1

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت ، معدن و تجارت بر صادرات، افزایش توان طراحی مهندسی و بومی سازی تولیدات مشترک با کشورهای دیگر تاکید کرد.

تاکید ویژه بر صادرات در تولیدات مشترک خارجی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ، محمد رضا نعمت زاده در بازدید از گروه صنعتی ماموت افزود : وظیفه ما حمایت و ایجاد امید است ولی کار دست خود شماست . باید کادر طراحی مهندسی و ساختارسازی و آموزش را در برنامه های خود داشته باشید.
 نعمت زاده تاکید کرد : باید شرکای خود را ملزم کنید که تا 5 سال متعهد صادرات شوند تا هم قیمت تمام شده و هم کیفیت اصلاح شود.
وی با اشاره به مبحث بومی سازی در تولیدات افزود : باید زنجیره قطعه سازی و مهندسی بوجود بیاید و این زنجیره به هم وصل شود .
مهندس نعمت زاده افزود :صادرات ، انتقال تکنولوژی ، طراحی پلت فرم و نیرو محرکه مهم است و باید در نقشه کلی دیده شود.
در نشست مشترک وزیر صنعت ،‌ معدن و تجارت با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گروه صنعتی ماموت رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرز گفت : مجوز و پروانه بهره برداری شهرک صنعتی ماموت با 35 محصول تولیدی و کاربری های مختلف  صادر شده است و این شرکت برای طرحهای توسعه ای خود مشکلی ندارد.
در این نشست همچنین در زمینه توافق شرکت ماموت با فولکس واگن آلمان بحث شد و وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت بر تعهد شریک مقابل بر صادرات در 5 ساله ابتدای تولید تاکید کرد.
بهروز فردوس مدیر عامل این شرکت نیز گفت : طرف مقابل تعهد کرده است که سال اول 10 درصد ، سال دوم 20 درصد و سال سوم 30 درصد خودروی تولیدی صادر شود و روزی بتوانیم خودروی فولکس واگن ایرانی را طراحی کنیم.
وی افزود : اولین خودروی تولیدی به صورت SKD  اوایل اسفند ماه به بازار ایران خواهد آمد .
در بازدید نعمت زاده و معاونین و همراهان وی از گروه صنعتی ماموت سالنهای تریلر سازی ، اتاقهای یخچالی  و ساندویچ پنل مورد بازدید قرارگفت.
گفتنی است شرکت ماموت با ساخت ماهانه 12 هزار تن اسکله فلزی و ساخت قطعات پیش ساخته بتنی بزرگترین سازنده قطعات بتنی در دنیاست .
پروژه های بیمارستانی ، خیریه ، هتل سازی و نیروگاهی و پل سازی ونیز ساخت کشنده های تریلری از دیگر فعالیتهای این شرکت محسوب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید