اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383125541

اپلیکیشن PackPoint برای سازماندهی سفر

کد: 1395052383125541

http://goo.gl/3bjsmd

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن PackPoint در واقع برنامه ای کاربردی برای سازماندهی سفر است، شما با دانلود و نصب رایگان این اپلیکیشن می توانید، یک فهرست بسته بندی شده برای سازماندهی و مدیریت سفرتان داشته باشید.

معرفی،دانلود اپلیکیشن PackPoint برای سازماندهی سفر

به گزارش فلایتیو، این اپلیکیشن به شما اطلاعاتی درباره ورودی مقصد سفر، طول زمان سفر، وضعیت آب و هوایی مسیر و مقصدتان، فعالیت ها و لوازم مورد نیازتان، می دهد. اطلاعاتی که این اپلیکیشن در اختیار شما می گذارد، بسیار جزیی اما ضروری و کاربردی است، مثلا درباره نحوه و امکانات لازم برای شستشوی لباس هایتان در مقصد راهنمایی های به شما می کند، علاوه بر این نکات مهم در سفر را به شما یادآوری می کند.

این برنامه شامل یک ویجت صفحه اصلی است که در بالای لیست بسته بندی شما قرار می گیرد. این برنامه همچنین دارای امکان  همگام سازی با TripItاست و امکان ایجاد خودکار یک فهرست بسته بندی را دارد. شما همچنین می توانید با استفاده از این برنامه  فهرست  ایجاد شده را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید.

اگر هنوز به کانال تلگرام فلایتیو نپیوسته اید از همینجا شروع کنید.

دانلود رایگان و نصب اپلیکیشن PackPoint 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی