اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484085687

شهرآورد هوشمند برگزار می‌شود

کد: 1395052484085687

http://goo.gl/CF3TaH

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با دومین دوره همایش شهر هوشمند، رویداد نوآورانه طرح ایده و حل مسائل شهری با عنوان شهرآورد هوشمند برگزار می‌شود.

شهرآورد هوشمند برگزار می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناپ ، این رویداد که به همت مرکز نوآوری فناپ برپا می‌شود، فرصتی را به ایده‌پردازان و افراد خلاق می‌دهد تا به طرح ایده‌های خود در زمینه کاهش آلودگی هوا، ایمنی سازه‌ها، کنترل ترافیک، پارکینگ هوشمند، بهینه‌سازی مراکز خرید، مدیریت پسماند شهری، هوشمندسازی حمل و نقل، هشدار دهنده‌های نشت آب و هشدار دهنده‌های آتش‌سوزی بپردازند.

صاحبان ایده تا هفته آینده 25 مردادماه جاری فرصت دارند که ایده خود را در سایت رویداد به آدرس iransmartcity.ir ثبت کنند. از میان ایده‌های ثبت شده در پرتال همایش، 10 ایده به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد تا با یکدیگر رقابت کنند.

در روزهای برگزاری رویداد، امکان بهره‌مندی از راهنمایی مربیان و کارگاه‌های آموزشی برای ایده‌پردازان برگزیده فراهم می‌شود تا خود را برای ارائه ایده به هیئت داوران آماده سازند. در روز پایانی رویداد نیز شرکت‌کنندگان در حضور هیئت داوران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در پایان به سه تیم برگزیده این رویداد به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، شهرآورد هوشمند یکم و دوم شهریورماه در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]